Browsing by Subject / Keyword "C#"
Now showing items 1-20 of 35
-
Design and implementation of a babysitter finding web application using C#, .NET, and React.js
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Εφαρμογή Ιστού για Αναζήτηση Μπείμπι Σίτερ Το έργο της διπλωματικής μου είναι μια εφαρμογή ιστού σχεδιασμένη για να βοηθά τους χρήστες να αναζητούν μπείμπι σίτερ αποτελεσματικά και αποδοτικά. Η εφαρμογή είναι κατασκευασμένη ... -
Fallen Kingdom - Τρισδιάστατη RPG περιπέτεια με σκληρές μάχες, εξερεύνηση του χάρτη, με στόχο την ανατροπή του εχθρικού βασιλιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου διαδραστικού παιχνιδιού με τίτλο «Fallen Kingdom». Το «Fallen Kingdom» διαθέτει γραφικά χαμηλής πολυπλοκότητας και αποδίδεται με οπτική τρίτου προσώπου. Η υλοποίηση ... -
Haunted : τρισδιάστατο παιχνίδι τρόμου σε unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο « Haunted:Τρισδιάστατο παιχνίδι Τρόμου » είναι ένα παιχνίδι σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο σε Unity 3D. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η διασκέδαση των παιχτών παράλληλα με ένα αίσθημα τρόμου ... -
TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την διαχείριση κρατήσεων χώρων εκδηλώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01)Η συγκεκριμένη εργασία επικεντρώνεται στην κατασκευή μιας διαδραστικής σελίδας με αίθουσες προς κράτηση για διεξαγωγή σεμιναρίων και εκδηλώσεων σε αυτές. Στη σελίδα που θα παρουσιάσουμε οι χρήστες διαχωρίζονται ανάλογα με ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής με το Blazor framework και το Entity Framework Core της Microsoft
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)Την σημερινή εποχή, η πανδημία του κορωνοϊού έχει επιβαρύνει με επιπλέον άγχος τη ζωή των ανθρώπων, που για να ανταποκριθούν στις καθημερινές τους υποχρεώσεις εκτίθενται στον κίνδυνο της μόλυνσης από τον ιό COVID-19. ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας για την ενίσχυση της κοινωνικής συνδεσιμότητας κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία COVID-19 : τεχνολογικές λύσεις και κοινωνικές επιπτώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11)Η πανδημία του Covid-19 αποτελεί μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους στην ανθρώπινη ιστορία, εξαιτίας των σοβαρών δυσκολιών και του πόνου που προκάλεσε σε παγκόσμιο επίπεδο. Εμφανίστηκε τον Ιανουάριο του 2020 στην πόλη ... -
Ανάπτυξη εξατομικευμένου λογισμικού δημιουργίας διατροφής και λίστας αγοράς συστατικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)Στη συγκεκριμένη εργασία καλούμαστε να υλοποιήσουμε μια σελίδα εξατομικευμένου λογισμικού δημιουργίας διατροφής και της λίστας αγοράς προϊόντων που προκύπτει από αυτή. Για το σκοπό αυτό, ο χρήστης αρχικά προχωρά στην ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής quiz για κινητές συσκευές με χρήση .NET MAUI, ASP.NET Core και MySQL
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής Quiz για κινητές συσκευές, η οποία συνδυάζει την ψυχαγωγία με τη μάθηση. Στόχος της εφαρμογής είναι η παροχή μιας διαδραστικής εμπειρίας στον χρήστη, μέσα ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για χαμένα κατοικίδια με χρήση του MVC Pattern και ενσωμάτωση των τεχνολογιών SignalR, email και Nominatim API
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος για την παρακολούθηση και διαχείριση χαμένων κατοικιδίων. Η ανάγκη για την υλοποίηση αυτού προκύπτει από την αύξηση των περιπτώσεων χαμένων ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη χρήση ευφυών πρακτόρων και συστημάτων φυσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός 2D βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της Unity 2D και της γλώσσας C#. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δημιουργία ενός ακριβούς και ομαλού συστήματος κίνησης χαρακτήρα, ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού τύπου space invader για κινητά τηλέφωνα υλοποιημένο σε Unity και Firebase
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Ο στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι για κινητές συσκευές οι οποίες τρέχουν το λειτουργικό σύστημα android. Για την υλοποίηση αυτού του στόχου χρησιμοποιήθηκε το Unity game ... -
Ανάπτυξη ιστοσελίδας πολιτιστικών δρώμενων υλοποιημένη σε C# και Angular
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αφορά την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης ιστοσελίδας “Artena”, μέσω της οποίας παρουσιάζονται ανά κατηγορίες πολιτιστικά δρώμενα (όπως για παράδειγμα θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες, ... -
Ανάπτυξη παιχνιδιού action RPG σε περιβάλλον Unity2D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού Action RPG που σε περιβάλλον ανάπτυξης Unity. Περιγράφει τη σύλληψη των βασικών μηχανισμών του παιχνιδιού, όπως η μάχη σε πραγματικό χρόνο, η εξέλιξη του χαρακτήρα και την ... -
Ανάπτυξη παραθυρικής εφαρμογής .NET ιατρικών φακέλων ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Το θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας desktop ιατρικής εφαρμογής όπου ο χρήστης γιατρός θα μπορεί να καταχωρεί στοιχεία των ασθενών του και των επισκέψεων τους όπου θα μπορεί να τα επεξεργάζεται και να ... -
Δημιουργία τουριστικού οδηγού για τον Δήμο Καρπενησίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Για την εκπόνηση της μεταπτυχιακής διατριβής δημιουργήθηκε τουριστικός οδηγός που αφορά τον Δήμο Καρπενησίου και σε αυτόν παρουσιάζονται προτάσεις διαμονής στην πόλη Καρπενησίου και τα περίχωρα,εστίασης, ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή για αναζήτηση πληροφοριών και κριτικών για βίντεο παιχνίδια ανεπτυγμένη σε ASP.NET Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Το Owl Overdrive αποτελεί μια διαδικτυακοί βιβλιοθήκης με πληροφορίες για όλους τους τίτλους βίντεο παιχνιδιών που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Η εφαρμογή αυτή στοχεύει στην καταγραφεί πληροφοριών που σχετίζονται για ... -
Διαδικτυακό περιβάλλον κοινωνικής δραστηριότητας για την οργάνωση αθλητικών δραστηριοτήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος κοινωνικής δραστηριότητας για την οργάνωση αθλητικών δραστηριοτήτων μεταξύ αγνώστων. Πρόκειται για μια εφαρμογή στην οποία θα μπορεί ο χρήστης ... -
Διερεύνηση δυνατοτήτων Vuforia και Unity για ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)Δημιουργήθηκε παιχνίδι όπου ο παίκτης καλείται να αντιμετωπίσει σε μάχη στρατηγικής ηλεκτρονικό αντίπαλο. Ονομάζεται μάχη στρατηγικής, διότι ο παίκτης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε επιλογές κινήσεων, με σκοπό ... -
Εξέλιξη της αφήγησης στα βιντεοπαιχνίδια : μια τρισδιάστατη εμπειρία αναδυόμενου περιβάλλοντος σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη ενός καινοτόμου μηχανισμού αφήγησης στα βιντεοπαιχνίδια, μέσω της δημιουργίας της εφαρμογής-παιχνιδιού με όνομα Storybook. Στόχος της έρευνας είναι να σχεδιαστεί ο ...