Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη χρήση ευφυών πρακτόρων και συστημάτων φυσικής
Development of a video game using intelligent agents and physics-based systems & particle systems

Bachelor Dissertation
Συγγραφέας
Κωσταρέλλος, Κωσταντίνος
Ημερομηνία
2025-02Επιβλέπων
Αλέπης, ΕυθύμιοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός ; Unity 2D ; Assets ; Animations ; C#Περίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός 2D βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της Unity
2D και της γλώσσας C#. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δημιουργία ενός ακριβούς και ομαλού συστήματος
κίνησης χαρακτήρα, υλοποιημένου μέσω State Machine [1], καθώς και ενός ιεραρχικού State Machine για
την ευφυή συμπεριφορά των εχθρών.
Η ανάπτυξη του παιχνιδιού ακολουθεί τις αρχές του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (OOP),
διασφαλίζοντας ενθυλάκωση, κληρονομικότητα και πολυμορφισμό. Το παιχνίδι διαθέτει σύστημα
χαρακτηριστικών RPG (Intelligence, Strength, Agility) και ένα μοναδικό σύστημα μάχης με πολλαπλούς
τύπους όπλων, τα οποία αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον μέσω φυσικών δυνάμεων.
Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού βασίζεται σε καθαρό και επαναχρησιμοποιήσιμο κώδικα, διατηρώντας
ανεξαρτησία μεταξύ των συστημάτων, επιτρέποντας εύκολη επέκταση και συντήρηση.