Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ψηφιακή τεχνολογία"
Αποτελέσματα 1-17 από 17
-
3D ψηφιακά εκπαιδευτικά παιγνίδια στο μάθημα της αστρονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Τα παιχνίδια είναι μία αναπόσπαστη ευχάριστη δραστηριότητα που ξεκινάει από την παιδική μας ηλικία και φτάνει ως τα γεράματά μας. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και ειδικότερα τα εικονικά τους περιβάλλοντα προκαλούν το ενδιαφέρον ... -
DSpace, λογισμικό ψηφιακών βιβλιοθηκών: μελέτη και εφαρμογή στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Αποθετήρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12)Το DSpace είναι ένα πρόγραμμα ανοιχτού κώδικα, το οποίο χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο στα Ιδρυματικά Αποθετήρια με σκοπό να διαχειρίζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να είναι εύκολα ανακτήσιμα και προσβάσιμα ... -
Policy enforcement tool and procedures
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η ασφάλεια των υπολογιστικών συστημάτων πλέον έχει εξελιχθεί κατά πολύ. Σε οποιαδήποτε μορφή οργανισμού ή εταιρείας το ζήτημα της ασφάλειας των ψηφιακών συστημάτων είναι ιδιαίτερα σημαντικό και βέβαια θα μπορούσε να ... -
Αξιολόγηση πάγιων επενδύσεων - στούντιο ηχογράφησης
(2012-01-12)Αν και πολλοί άνθρωποι απολαμβάνουν την ανάγνωση βιβλίων, μερικοί άνθρωποι προτιμούν να ακούν τα βιβλία σε ταινίες ή CD, δεδομένου ότι μπορεί να κάνει αυτό κατά την εκτέλεση άλλων καθηκόντων όπως το μαγείρεμα, την οδήγηση ... -
Δημιουργία ψηφιακού υλικού για την εκμάθηση δημιουργίας εκπαιδευτικών κόμικς
(2012-09-28)Τα εκπαιδευτικά κόμικς έχουν αρχίσει να γίνονται ευρέως γνωστά στο εξωτερικό όπου πολλά σχολεία τα έχουν ήδη εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους. Με αυτόν τον τρόπο παρέχουν στους μαθητές τους μόρφωση με σύγχρονες τεχνικές ... -
Ένα εργαλείο δημιουργίας online κόμικς
(2011-06-23)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση μίας ηλεκτρονικής κοινότητας για ψηφιακά κόμικς, μέσα από την οποία οι χρήστες θα μπορούν να δημοσιεύουν δικές τους δημιουργίες άλλα ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση, ψηφιακό μέρισμα και ψηφιακή οικονομία
(2012-09-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιλαμβάνει μια τεχνοοικονομική μελέτη για τη μετάβαση της επίγειας αναλογικής τηλεόρασης σε ψηφιακή στον Ελλαδικό χώρο. Αρχικά περιγράφονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά της επίγειας ψηφιακής ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση, ψηφιακό μέρισμα και ψηφιακή οικονομία
(2012-09-07)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στον τρόπο οργάνωσης της διαδικασίας μετάβασης προκειμένου να είναι αυτή επιτυχής, προκαλώντας τον ελάχιστο δυνατό οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό αντίκτυπο. Αρχικά περιγράφονται τα ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση: τεχνικό πλαίσιο μετάβασης, ψηφιακό μέρισμα
(2012-09-28)Το θέμα αφορά την μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση και πιο συγκεκριμένα αναλύεται από το πρίσμα του τεχνικού πλαισίου της ψηφιακής μετάβασης. Πιο συγκεκριμένα, στο εισαγωγικό κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται μια ιστορική ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση: ψηφιακό μέρισμα, ψηφιακή οικονομία: ρυθμιστικό πλαίσιο
(2012-09-28)Η παρακάτω εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της συγγραφής της διπλωματικής εργασίας του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Τεχνοοικονομικής Διοίκησης και Ασφάλειας Ψηφιακών Συστημάτων του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων ... -
Οπτικοποίηση μεταβολών σε ψηφιακά μέσα με βάση τον αλγόριθμο History Flow
(2011-07-12)Κεντρικό άξονα της εργασίας αυτής αποτέλεσε η ανάπτυξη ενός εργαλείου οπτικοποίησης πληροφορίας. Η οπτικοποίηση λαμβάνει χώρα και σε περιβάλλον τριών διαστάσεων (τριδιάστατη οπτικοποίηση) και η γλώσσα προγραμματισμού που ... -
Σύστημα δημιουργίας χαρακτήρων για ηλεκτρονικά κόμικς
(2011-06-24)Τα κόμικς πρωτοπαρουσιάστηκαν σε έντυπη μορφή στα μέσα του εικοστού αιώνα, και από τότε έχουν γίνει απολύτως αποδεκτά από την κοινωνία σαν μια νέα μορφή τέχνης. Στην εκπαίδευση, τα κόμικς μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο, ... -
Σχεδίαση εκπαιδευτικού υλικού υπερμεσικών κόμικς από μαθητές με βάση τις μαθησιακές τους προτιμήσεις
(2012-02-01)Στο νέο αιώνα ολοένα και πληθαίνουν οι προσπάθειες για διδακτική αξιοποίησή των κόμικς. Εντούτοις, οι υπάρχουσες προσεγγίσεις κυρίως είτε προωθούν την ανάγνωση κόμικς είτε τη δημιουργία μαθητικών κόμικς με συμβατικά μέσα ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής δημιουργίας ψηφιακής αφίσας
(2015-05-06)Η αφίσα στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας μπορεί να βελτιώσει τη μαθησιακή εμπειρία. Με την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και την εξάπλωση του web2 η παραδοσιακή αφίσα έγινε ψηφιακή. Σκοπός της παρούσας ... -
Σχεδίαση και κατασκευή συστήματος ελέγχου φωτισμού με μικροελεγκτές AVR
(2011-07-15)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η σχεδίαση και η κατασκευή ενός ελεγκτή PID και του επενεργητή (actuator) για τον αυτόματο έλεγχο φωτισμού ενός χώρου με λαμπτήρα πυρακτώσεως με χρήση μικροελεγκτών AVR της εταιρίας ... -
Υπηρεσία ξεφυλλίσματος (page flip) αρχείων τύπου pdf για το DSPACE με προστασία μεταποθήκευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μεταστροφή στον τρόπο με τον οποίο διανέμεται, αποθηκεύεται η πληροφορία μέσα σε ένα ίδρυμα/πανεπιστήμιο. Έχουν αναπτυχθεί διάφορες εφαρμογές, πλατφόρμες που βοηθούν στη διάδοση αυτής ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον ασφαλιστικό κλάδο - Μελέτη περίπτωσης Allianz Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη της έννοιας και του βαθμού ενσωμάτωσης του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ασφαλιστικό κλάδο, τόσο διεθνώς αλλά κυρίως στην Ελλάδα. Για αυτό επιλέχθηκε η μελέτη περίπτωσης της Allianz ...