Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ικανοποίηση πελάτη"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας και CRM ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Coca Cola 3E
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην σύγχρονη οικονομία τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ... -
Η χρήση της τεχνολογίας κατανεμημένου καθολικού στις εφοδιαστικές αλυσίδες τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα τελευταία χρόνια στο χώρο των τροφίμων παρουσιάζεται μια ιδιαίτερη αυξανόμενη ανησυχία των καταναλωτών σχετικά με την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων που αγοράζουν. Η αλυσίδα εφοδιασμού των τροφίμων προβλέπεται ... -
Ικανοποίηση πελατών στην ασφάλιση υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η εργασία αυτή έχει θέμα «Customer satisfaction experience metrics in life insurance» και μελετάει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει το “Costumer Relationship ... -
Ικανοποίηση του πελάτη: η προσέγγιση των προτύπων συστημάτων διαχείρισης κατά ISO 10002 και ISO 10004
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Στο σημερινό επιχειρηματικό γίγνεσθαι ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ότι η εξασφάλιση περισσοτέρων και περισσότερο πιστών πελατών επιτυγχάνεται μέσω της ικανοποίησης των πελατών τους. Έρευνες δείχνουν ... -
Ο ρόλος της εμπειρίας του πελάτη στην ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης ΑΤΤΙΚΑ Πολυκαταστήματα Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η διεθνής ύφεση, το διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η εμπορευματοποίηση και ο κορεσμός, οδήγησαν τις επιχειρήσεις στην υιοθέτηση νέων μεθόδων προσέλκυσης και εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, δεδομένης ... -
Οι δείκτες ικανοποίησης πελατών και η αξία τους για την αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει μέσα από την εμπειρική ανάλυση την αξία που μπορεί να προκύψει για έναν σημαντικό κλάδο κάθε οικονομίας, όπως αυτός της αυτοκινητοβιομηχανίας, από την αξιοποίηση ... -
Σχέση ικανοποίησης του πελάτη και χρηματοοικονομικής απόδοσης επιχειρήσεων : εμπειρική και αναλυτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ως θέμα τη συσχέτιση, τόσο για τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας όσο και για τον κλάδο των τραπεζών, της ικανοποίησης των πελατών με τις επιχειρηματικές επιδόσεις με τη χρήση δεικτών, η ...