Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εξυπηρέτηση πελατών -- Έλεγχος ποιότητας"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Ανάλυση ικανοποίησης πελατών εταιρείας παροχής συγκοινωνιακού έργου : μελέτη περίπτωσης Α.Μ.Ε.Λ. Α.Ε.
(2008-10-24)Το Φεβρουάριο του 1987 προκηρύχθηκε διαγωνισμός για το έργο του υπόγειου Μετρό της Αθήνας, η κατασκευή του οποίου ξεκίνησε το Νοέμβριο του 1991 και ολοκληρώθηκε το έτος 2001. Σήμερα διανύουμε την περίοδο της Α’ γενιάς ... -
Αξιολόγηση της αποδοτικότητας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), με τη μέθοδο της Περιβάλλουσας Ανάλυσης Δεδομένων
(2012-10-29)Η μέτρηση της αποδοτικότητάς των συστημάτων παραγωγής γενικά, αποτελεί διαχρονικά ένα σημαντικό πρόβλημα προς επίλυση. Η έννοια της αποδοτικότητας σχετίζεται με την ικανότητα μιας μονάδας να μετασχηματίζει, με γενικώς ... -
Αποθήκη και customer service - μελέτη περίπτωσης : εταιρεία Welcome Home
(2011-03-16)Στις αγορές υψηλού ανταγωνισμού, όπου είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί μία ουσιαστική διαφοροποίηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, και η ανταγωνιστικότητα με βάση τις τιμές οδηγεί μόνο σε δραματικές μειώσεις των κερδών με ... -
Εξυπηρέτηση πελατών - μελέτη περίπτωσης : όμιλος Σφακιανάκης ΑΕΒΕ
(2011-03-16)Το logistics management είναι άμεσα συνδεδεμένο με στοιχεία τόπου και χρόνου. Για να πετύχει το στόχο του πρέπει να κατορθώσει να βρίσκεται το σωστό προϊόν, στην σωστή ποιότητα, στον σωστό τόπο και χρόνο με το σωστό κόστος. ... -
Η ποιότητα υπηρεσιών στα Κέντρα Εξηπηρέτησης Πολιτών
(2008-02-01)Τις τελευταίες δεκαετίες το απαιτητικό και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον στον ευρύτερο χώρο των επιχειρήσεων κερδοσκοπικών και μη, έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση πελατοκεντρικών πρακτικών, δίνοντας στην ανάγκη παροχής ... -
Μελέτη συμπεριφοράς του τραπεζικού πελάτη: η περίπτωση του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου Άμφισσας
(2013-03-14)Ο Τραπεζικός κλάδος αποτελεί ένα από τα ποιο δυναμικά και ταχύτατα αναπτυσσόμενα κομμάτια της Ελληνικής οικονομίας. Η διεθνοποίηση του τραπεζικού συστήματος, καθώς και οι κοινοτικές και διεθνείς εξελίξεις οδηγούν σε μεγάλες ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη
(2008-12-03)Η εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά κρίνεται απαραίτητη για την επιτυχία ενός οργανισμού. Συντελεί σημαντικά στην ανάπτυξη των κερδών και στη βελτίωση της θέσης που κατέχει η επιχείρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε μία ...