Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εξυπηρέτηση πελατών -- Έλεγχος ποιότητας"
Αποτελέσματα 4-7 από 7
-
Εξυπηρέτηση πελατών - μελέτη περίπτωσης : όμιλος Σφακιανάκης ΑΕΒΕ
(2011-03-16)Το logistics management είναι άμεσα συνδεδεμένο με στοιχεία τόπου και χρόνου. Για να πετύχει το στόχο του πρέπει να κατορθώσει να βρίσκεται το σωστό προϊόν, στην σωστή ποιότητα, στον σωστό τόπο και χρόνο με το σωστό κόστος. ... -
Η ποιότητα υπηρεσιών στα Κέντρα Εξηπηρέτησης Πολιτών
(2008-02-01)Τις τελευταίες δεκαετίες το απαιτητικό και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον στον ευρύτερο χώρο των επιχειρήσεων κερδοσκοπικών και μη, έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση πελατοκεντρικών πρακτικών, δίνοντας στην ανάγκη παροχής ... -
Μελέτη συμπεριφοράς του τραπεζικού πελάτη: η περίπτωση του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου Άμφισσας
(2013-03-14)Ο Τραπεζικός κλάδος αποτελεί ένα από τα ποιο δυναμικά και ταχύτατα αναπτυσσόμενα κομμάτια της Ελληνικής οικονομίας. Η διεθνοποίηση του τραπεζικού συστήματος, καθώς και οι κοινοτικές και διεθνείς εξελίξεις οδηγούν σε μεγάλες ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη
(2008-12-03)Η εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά κρίνεται απαραίτητη για την επιτυχία ενός οργανισμού. Συντελεί σημαντικά στην ανάπτυξη των κερδών και στη βελτίωση της θέσης που κατέχει η επιχείρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε μία ...