Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εμπόριο"
Αποτελέσματα 1-17 από 17
-
To strategy plan που ακολούθησε η Σιγκαπούρη. Σύγκριση με Ιαπωνία και Νότιο Κορέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία εστιάζει στη στρατηγική ανάπτυξης που ακολούθησε η Σιγκαπούρη από την ανεξαρτησία της έως σήμερα, αναδεικνύοντας τους παράγοντες που την οδήγησαν να καταστεί ένα από τα σημαντικότερα οικονομικά κέντρα ... -
Trade marketing και η ροή της πληροφορίας: η σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας και της τεχνολογίας
(2014-01-28)Ο σκοπός της εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου της πληροφορίας στο trade marketing με σκοπό τη δημιουργία ενός εννοιολογικού πλαισίου το οποίο εξηγεί τη σημασία της ανταλλαγής πληροφορίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και πως ... -
Ανάλυση πωλήσεων μοτοποδηλάτων στην ελλάδα : μελέτη περίπτωσης εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)Η παρούσα εργασία, μέσα από την ανάλυση του κλάδου των μοτοσικλετών, αλλά και την ενδελεχή ανάλυση μιας εκ των εταιρειών που εμπορεύονται προϊόντα του υπόψιν κλάδου, επιχειρεί να απεικονίσει και να τονίσει όλα εκείνα τα ... -
Ανάλυση του κλάδου τυποποιημένου ελαιόλαδου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Η Ελλάδα θεωρείται διαχρονικά η τρίτη ισχυρότερη παραγωγική δύναμη ελαιόλαδου στη διεθνή αγορά και ενισχύει διαρκώς το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα εστιάζοντας στην παραγωγή και την πώληση προϊόντων υψηλής ποιότητας ... -
Διεθνείς επενδύσεις, διεθνές εμπόριο και θεμελιώδη δικαιώματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01-29) -
Εξωτερικό εμπόριο και δημοκρατία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-08)Έχει υποστηριχθεί πως το καθεστώς της κάθε χώρας έχει άμεση επιρροή στην ανάπτυξή της και κατ’ επέκταση στο άνοιγμα του εμπορίου. Ένα από τα καθεστώτα που επηρεάζουν αυτή τη διαδικασία είναι η δημοκρατία. Κατά συνέπεια, ... -
Η μετάβαση των αγορών από την παραδοσιακή στην ψηφιακή εποχή : μελέτη περίπτωσης στον κλάδο της διανομής φαγητού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-05)Η μετακίνηση από την παραδοσιακή αγορά στην ψηφιακή εποχή έχει ως αποτέλεσμα να επιφέρει αρκετά σημαντικές αλλαγές σε πολλούς κλάδους της οικονομίας. Αναλυτικότερα, εστιάζοντάς στον κλάδο της διανομής τροφίμων , γίνεται ... -
Η ναυτική διαμεσολάβηση κατά το ελληνικό δίκαιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Η ιδέα του εξωδικαστικού ή εναλλακτικού τρόπου επίλυσης των διαφορών (Alternative Dispute Resolution – A.D.R.), γνωστή από αρκετών ετών στο εξωτερικό, εμφανίζει τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα σημάδια ωρίμανσης, ... -
Η οικονομική εξέλιξη της Ζακύνθου από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1989)ΜΕ ΓΝΩΜΩΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ, ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΤΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗΣ, Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ... -
Κυβέρνηση και οικονομική μεγέθυνση - η περίπτωση 12 χωρών
(2013-02-11)Η εργασία αυτή έχει σκοπό να εξετάσει εάν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ οικονομικής μεγέθυνσης και ποιοτικών χαρακτηριστικών των κυβερνήσεων. Χρησιμοποιώντας εκτιμητές διαστρωματικών στοιχείων βρέθηκε ότι για τις υπό μελέτη ... -
Μικρο-οικονομική οργανωτική παραγωγής και διανομής αγαθών
(Πειραιάς: Καραμπερόπουλος, 1976) -
Ο γεωοικονομικός ανταγωνισμός στην Ευρασία: ο δρόμος του μεταξιού. Το μεγάλο στοίχημα της Κίνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Ο «Δρόμος του Μεταξιού», γνωστός ως «The Belt and Road Initiative» είναι μια αναπτυξιακή στρατηγική που εστιάζει στην συνεργασία και στην σύνδεση των χωρών της Ευρασίας, μέσω θαλάσσιων οδών, σιδηροδρόμων και χερσαίων ... -
Πληροφοριακά συστήματα στον κλάδο τροφίμων. Μελέτη περίπτωσης : επιχείρηση εμπορίου κρεάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-13)Η παρούσα διπλωματική εργασία διεξήχθη με σκοπό την ανάδειξη της σημαντικότητας των πληροφοριακών συστημάτων στον κλάδο τροφίμων και να μελετήσει την περίπτωση μια εταιρίας η οποία δραστηριοποιείται στο λιανικό εμπόριο ... -
Στρατηγική και διοίκηση ολικής ποιότητας - Κλάδος ηλεκτρονικού εμπορίου : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-25)Οι μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος και με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες, οι οποίες έχουν αρχίσει να διαμορφώνουν νέες τάσεις στην αγορά και δημιουργούν νέες ...