Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ανάπτυξη προϊόντων"
Αποτελέσματα 1-8 από 8
-
Ανάπτυξη προϊόντος βασισμένη στις αρχές της κυκλικής οικονομίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)H εξάντληση των φυσικών πόρων αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς σε όλο τον κόσμο. Μία από τις κύριες αιτίες της φυσικής εξάντλησης είναι το γραμμικό μοντέλο παραγωγής, <<φτιάχνω, χρησιμοποιώ και πετάω>> το οποίο ορίζεται από ... -
Ανάπτυξη υβριδικού συστήματος αυτόματης κοστολόγησης : εφαρμογή σε βιομηχανία παραγωγής ψυκτικών συστημάτων μεσαίας κλίμακας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Τα ψηφιακά πρωτότυπα αποτελούν αναμφίβολα ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τις σύγχρονες παραγωγικές μονάδες. Η ανάπτυξη κατάλληλων πρωτοτύπων για την προσομοίωση διάφορων διαδικασιών, γίνεται με την βοήθεια έμπειρων και ... -
Διαχείριση χαρτοφυλακίου έργων από οργανισμούς ανάπτυξης νέων προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)Η διαχείριση χαρτοφυλακίου έργων είναι μία σχετικά νέα περιοχή στα πλαίσια του ευρύτερου τομέα της διοίκησης έργων, η οποία, παρ' όλα αυτά, έχει προσελκύσει, σε μεγάλο βαθμό, το ενδιαφέρον τόσο της επιστημονικής όσο και ... -
Εργαλεία ποιότητας για την ανάπτυξη ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Τα εργαλεία και οι τεχνικές ποιότητας έχουν αποκτήσει μεγάλη σημασία από την στιγμή που η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας άρχισε να χρησιμοποιείται στις πολλές επιχειρήσεις και σε πολλές χώρες. Η παρούσα διπλωματική εργασία ... -
Κοινωνικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνίσει την έννοια του Κοινωνικού Μάρκετινγκ, να καταδείξει την εξέχουσα θέση που το πεδίο αυτό καταλαμβάνει στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων και να παράσχει ένα γενικό ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης ζήτησης νέων προϊόντων & πρακτική εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σε μία αγορά κορεσμένη από προϊόντα, οι επιχειρήσεις καλούνται αφενός μεν να ικανοποιούν τη ζήτηση και τις ανάγκες των καταναλωτών, αφετέρου δε να επιτυγχάνουν τον οικονομικό σκοπό δημιουργίας τους, δηλαδή τη μεγιστοποίηση ... -
Οικογενειακές επιχειρήσεις και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Οι οικογενειακές επιχειρήσεις και η ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών αποτελούν το κύριο θέμα της παρούσας εργασίας. Οι οικογενειακές επιχειρήσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, αποτελούν ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης μέσω διεθνοποίησης: η περίπτωση μικρομεσαίας επιχείρησης με τη σύναψη στρατηγικής συμμαχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-21)Κάθε επιχείρηση δραστηριοποιείται στην παγκόσμια οικονομία, που αυτό στην ουσία σημαίνει υιοθέτηση στρατηγικών που δίνουν την δυνατότητα και στους επιχειρηματίες των οικογενειακών Μ.Μ.Ε. να αυξήσουν τις ευκαιρίες. Η ...