• A Rogue’s Path : a Unity 3D game focusing on stealth mechanics 

      Taliadoros, Andreas; Ταλιαδώρος, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09-27)
      Η διατριβή αυτή εξερευνάει και παρουσιάζει τους διάφορους μηχανισμούς απόκρυψης που μπορούν να υλοποιηθούν για την κατασκευή ενός παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει υλοποιηθεί χρησιμοποιώντας το game engine Unity και χρησιμοποιεί ...
    • AISA : AI Smart Home Assistant, development of hardware and software for a home assistant intelligent robot 

      Borsis, Panagiotis; Μπόρσης, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
      Σήμερα η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει στις ζωές μας όσο ποτέ άλλοτε. Συνεχώς βλέπουμε νέα επιτεύγματα, που ανοίγουν δρόμους για ακόμα μεγαλύτερα στο μέλλον. Ένας τομέας που επηρεάζεται άμεσα από την ραγδαία ανάπτυξη της ...
    • AR & VR application research for medical rehabilitation 

      Theodorikakos, Stylianos; Θεοδωρικάκος, Στυλιανός (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
      Οι περισσότεροι τομείς των συμβατικών προγραμμάτων αποκατάστασης μαστίζονται από υψηλό κόστος, προβλήματα ζήτησης, δύσκολη πρόσβαση, χρονοβόρα και συνεχή επανάληψη που προκαλεί δυσανασχέτηση στους ασθενείς, με αποτέλεσμα ...
    • Haunted : τρισδιάστατο παιχνίδι τρόμου σε unity 

      Καρύτης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο « Haunted:Τρισδιάστατο παιχνίδι Τρόμου » είναι ένα παιχνίδι σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο σε Unity 3D. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η διασκέδαση των παιχτών παράλληλα με ένα αίσθημα τρόμου ...
    • KILLSHOT : online multiplayer FPS / TPS game in Unity3D 

      Χατζηαγάπης, Αλέξανδρος; Chatziagapis, Alexandros (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-06)
      Το KILLSHOT είναι η Μεταπτυχιακή διατριβή στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η εργασία ...
    • Optical simulation of procedure execution in an aluminum factory on an intelligent virtual environment 

      Galanis, Triantafyllos; Γαλάνης, Τριαντάφυλλος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
      Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση του Σχεδιασμού Δράσης με Επίκεντρο τους Στόχους (Goal-Oriented Action Planning - GOAP) μέσα στο περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών Unity για τη δημιουργία έξυπνων συμπεριφορών πρακτόρων ...
    • Optimized heuristic implementations in AI multi-agent systems 

      Δρόσος, Χρήστος; Drosos, Christos (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
    • Prolog tutor : ένα προσαρμοστικό και αλληλεπιδραστικό σύστημα για τη διδασκαλία της prolog 

      Ορουγιέ Εκινέ, Ρενάτα Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-12)
      Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η δημιουργία ενός web-based ευφυούς προσαρμοστικού συστήματος για την αλληλεπιδραστική εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Prolog. Το προσαρμοστικό αυτό σύστημα ...
    • Rise of the Village Hero : a roleplaying game : character attributes, 3D animation, virtual world implementation, sound camera and characters’ movement 

      Samaras, Georgios; Σαμαράς, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Η παρακάτω διατριβή ασχολείται με ένα top-down παιχνίδι ρόλων προγραμματισμένο στην Unity. Έχει γραφικά χαμηλής πολυπλοκότητας και ο κύριος στόχος της είναι η ανάδειξη του ευέλικτου και αναβαθμίσιμου συστήματος από scripts ...
    • Rise of the Village Hero : a roleplaying game : dialogue system, inventory system, quest system, shop system, user interface, item creation and combat 

      Petris, Ioannis; Πετρής, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Αυτή η πτυχιακή εργασία είναι ένα τρισδιάστατο βιντεοπαιχνίδι που κατασκευάστηκε με τη χρήση της μηχανής Unity 3D Engine, ένα δωρεάν εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και δημοσίευση όλων των ειδών βιντεοπαιχνιδιών. ...
    • TRY TO LIVE : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης 

      Φωτιάδης, Φώτιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07-01)
      Στην παρούσα διπλωματική παραθέτεται ο τρόπος υλοποίησης του TRY TO LIVE, που είναι βιντεοπαιχνίδι επιβίωσης βολών πρώτου προσώπου (First Person Shooter Game), με την χρήση του Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. ...
    • Wand : design and development of a game engine for visual novels 

      Violaki, Maria; Βιολάκη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
    • Αλληλεπίδραση μεταξύ εικονικών χαρακτήρων με τη χρήση αληθοφανών πρακτόρων 

      Καρέκος, Ιγνάτιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η εμφάνιση και ραγδαία ανάπτυξη του τομέα των τρισδιάστατων γραφικών (3D graphics) επιτρέπει την δημιουργία αληθοφανών χαρακτήρων οι οποίοι μπορούν να κινούνται και να ομιλούν. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως η καταγραφή ...
    • Ανάπτυξη RPG εφαρμογής C++ στην Unreal Engine 5 

      Κουσιάβελος, Χαράλαμπος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός open world fantasy RPG action παιχνιδιού για υπολογιστές, το οποίο έχει δημιουργηθεί στην πλατφόρμα της Epic, Unreal Engine 5, με κύρια γλώσσα προγραμματισμού την C++. Το ...
    • Ανάπτυξη ευφυούς παιγνίου σκακιού σε Unity3D 

      Σαρηγιάννης, Ανέστης Μάριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)
      Βασικό αντικείμενο της εν λόγω εργασίας, όπως περιγράφει και ο τίτλος της, είναι η ανάπτυξη παιχνιδιού turned based strategy σκακιού, με έμφαση στην δημιουργία ενός ικανού ευφυού πράκτορα, ο οποίος θα αποτελεί και τον ...
    • Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού πινγκ πονγκ 2 διαστάσεων στην Unity3D 

      Καλογερόπουλος, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
      H παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη & τρόπο λειτουργία ενός «ρέτρο» ηλεκτρονικού παιχνιδιού αλλά σε μία σύγχρονη και εξελιγμένη μορφή σε σύγκριση με τότε που πρωτοδημιουργήθηκε. H ...
    • Ανάπτυξη οχήματος τύπου rover με μηχανική όραση και χειρισμό μέσω Web API 

      Σπανός, Αντώνιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
      Τις προηγούμενες δεκαετίες, οι έρευνες για τα μη επανδρωμένα οχήματα κάθε τύπου (επίγεια, εναέρια, υποβρύχια) επικεντρώνονταν στις στρατιωτικές εφαρμογές και λιγότερο σε εμπορικές ή εκπαιδευτικές. Η αυξανόμενη τάση ...
    • Ανάπτυξη πλατφόρμας δύο παιχτών σε Αndroid περιβάλλον 

      Καραδήμας, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη θεωρητική μελέτη, την σχεδίαση και την υλοποίηση ενός παιχνιδιού ποδοσφαίρου που απαρτίζεται από πράκτορες και κάνουν διάφορες κινήσεις στον χώρο. Αρχικά γίνεται μια ιστορική ...
    • Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με turn-based σύστημα μάχης 

      Δρίβας, Εμμανουήλ (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-10)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό τη δημιουργία και την περιγραφή ενός παιχνιδιού με σύστημα μάχης βασισμένο σε αλλαγές σειρών μεταξύ παίκτη και αντίπαλου του παιχνιδιού. Συμπεριλαμβάνεται η μελέτη, ανάλυση και ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»