KILLSHOT : online multiplayer FPS / TPS game in Unity3D
KILLSHOT : διαδικτυακό παιχνίδι πολλών παικτών πρώτου και τρίτου προσώπου σχεδιασμένο σε Unity3D
Master Thesis
Συγγραφέας
Χατζηαγάπης, Αλέξανδρος
Chatziagapis, Alexandros
Ημερομηνία
2019-12-06Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Περίληψη
Το KILLSHOT είναι η Μεταπτυχιακή διατριβή στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η εργασία KILLSHOT εμπνεύστηκε από τα διαδικτυακά παιχνίδια πολλών παικτών πρώτου προσώπου / τρίτου προσώπου (FPS / TPS). Εν συντομία, πρόκειται για ένα διαδικτυακό πολεμικό παιχνίδι πολλών παικτών που γίνεται στο Unity3D και χρησιμοποιεί το πληκτρολόγιο και το ποντίκι ως στοιχεία χειρισμού, ο τρόπος σχεδιασμού και εκτέλεσης του συνδυάζει τα χαρακτηριστικά τόσο των πολεμικών παιχνιδιών πρώτου και τρίτου προσώπου. Κάθε παίκτης πρέπει να συνδεθεί μετά από εγγραφή με δικό του λογαριασμό στο παιχνίδι και να συμμετάσχει σε ένα λόμπι γεμάτο με άλλους παίκτες, και να επιλέξει την κατηγορία και την ομάδα του, για να ξεκινήσει ένα γύρο παιχνιδιού. Κάθε παίκτης εκπροσωπείται στο παιχνίδι από έναν στρατιώτη που έχει στη διάθεσή του διαφορετικά όπλα και λοιπό εξοπλισμό ανάλογα με την επιλεγμένη κατηγορία και είναι μέλος μιας από τις δύο ομάδες. Κάθε ομάδα έχει μέχρι 5 μέλη, όταν ξεκινά το παιχνίδι, κάθε ομάδα προσπαθεί να επιτύχει τις περισσότερες εξοντώσεις εναντίον των εχθρικών στρατιωτών και έχει το καλύτερο συνολικό σκορ μέχρι να τελειώσει ο γύρος. Μετά το τέλος του γύρου ο παίκτης μπορεί είτε να επιλέξει να εγκαταλείψει το παιχνίδι, να συμμετάσχει σε άλλο λόμπι είτε να παραμείνει στο ίδιο λόμπι και να ξεκινήσει να παίζει ένα άλλο γύρο του παιχνιδιού. Αυτό το έργο δημιουργήθηκε στην Unity3D έκδοση 2018.2.11f1. Το έργο είναι εκτεταμένο και χρησιμοποιεί πολλά κομμάτια κώδικα και στοιχεία του Unity3D, έτσι ώστε να αποφευχθεί μια εξίσου μεγάλη τεκμηρίωση, θα υποθέσουμε ότι ο αναγνώστης είναι εξοικειωμένος με το Unity3D και τα εργαλεία του και θα παραθέσουμε μόνο τα σημαντικότερα κομμάτια κώδικα με σχόλια, τα οποία χρησιμοποιούνται στο έργο.