dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Χατζηαγάπης, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.author | Chatziagapis, Alexandros | |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T06:05:53Z | |
dc.date.available | 2019-12-19T06:05:53Z | |
dc.date.issued | 2019-12-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12558 | |
dc.description.abstract | Το KILLSHOT είναι η Μεταπτυχιακή διατριβή στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η εργασία KILLSHOT εμπνεύστηκε από τα διαδικτυακά παιχνίδια πολλών παικτών πρώτου προσώπου / τρίτου προσώπου (FPS / TPS). Εν συντομία, πρόκειται για ένα διαδικτυακό πολεμικό παιχνίδι πολλών παικτών που γίνεται στο Unity3D και χρησιμοποιεί το πληκτρολόγιο και το ποντίκι ως στοιχεία χειρισμού, ο τρόπος σχεδιασμού και εκτέλεσης του συνδυάζει τα χαρακτηριστικά τόσο των πολεμικών παιχνιδιών πρώτου και τρίτου προσώπου. Κάθε παίκτης πρέπει να συνδεθεί μετά από εγγραφή με δικό του λογαριασμό στο παιχνίδι και να συμμετάσχει σε ένα λόμπι γεμάτο με άλλους παίκτες, και να επιλέξει την κατηγορία και την ομάδα του, για να ξεκινήσει ένα γύρο παιχνιδιού. Κάθε παίκτης εκπροσωπείται στο παιχνίδι από έναν στρατιώτη που έχει στη διάθεσή του διαφορετικά όπλα και λοιπό εξοπλισμό ανάλογα με την επιλεγμένη κατηγορία και είναι μέλος μιας από τις δύο ομάδες. Κάθε ομάδα έχει μέχρι 5 μέλη, όταν ξεκινά το παιχνίδι, κάθε ομάδα προσπαθεί να επιτύχει τις περισσότερες εξοντώσεις εναντίον των εχθρικών στρατιωτών και έχει το καλύτερο συνολικό σκορ μέχρι να τελειώσει ο γύρος. Μετά το τέλος του γύρου ο παίκτης μπορεί είτε να επιλέξει να εγκαταλείψει το παιχνίδι, να συμμετάσχει σε άλλο λόμπι είτε να παραμείνει στο ίδιο λόμπι και να ξεκινήσει να παίζει ένα άλλο γύρο του παιχνιδιού. Αυτό το έργο δημιουργήθηκε στην Unity3D έκδοση 2018.2.11f1. Το έργο είναι εκτεταμένο και χρησιμοποιεί πολλά κομμάτια κώδικα και στοιχεία του Unity3D, έτσι ώστε να αποφευχθεί μια εξίσου μεγάλη τεκμηρίωση, θα υποθέσουμε ότι ο αναγνώστης είναι εξοικειωμένος με το Unity3D και τα εργαλεία του και θα παραθέσουμε μόνο τα σημαντικότερα κομμάτια κώδικα με σχόλια, τα οποία χρησιμοποιούνται στο έργο. | el |
dc.format.extent | 86 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | * |
dc.title | KILLSHOT : online multiplayer FPS / TPS game in Unity3D | el |
dc.title.alternative | KILLSHOT : διαδικτυακό παιχνίδι πολλών παικτών πρώτου και τρίτου προσώπου σχεδιασμένο σε Unity3D | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | KILLSHOT is the MSc thesis in the context of the "Informatics" Master Program, at the Department of Informatics, School of Information and Telecommunication Technologies, of the University of Piraeus.The Killshot project was inspired by recent online multiplayer first person/ third person shooter (FPS/TPS) computer games. In short, it is an online multiplayer shooting game made in Unity3D that uses the keyboard and mouse as input controls, the gameplay of which mixes the features of both the first and a third person video games. Every player has to login after registering with his own account in the game, and join a lobby filled with other players, select his player class and team, to start a game round. Each player is represented in game by a soldier who has different weapons and gadgets at his disposal depending on their selected class and is a member of one of two teams. Each team has up to 5 members, when the game starts each team tries to achieve the most eliminations against the enemy soldiers and have the best overall score until the round ends. After the end of the round the player can either chose to quit the game, join another lobby or stay in the same lobby and begin playing another round of the game. This project was created in Unity3D version 2018.2.11f1. The project is extensive, and uses numerous scripts and Unity3D components, so in order to avoid an equally large documentation we shall suppose that the reader is familiar with Unity3D and its tools and we will only provide the most important scripts with comments, wherever necessary, used in the project. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Unity 3D | el |
dc.subject.keyword | FPS | el |
dc.subject.keyword | TPS | el |
dc.subject.keyword | KILLSHOT | el |
dc.subject.keyword | UNET | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακά παιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Games | el |
dc.date.defense | 2019-12-07 | |