Εμφάνιση απλής εγγραφής

KILLSHOT : online multiplayer FPS / TPS game in Unity3D

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΧατζηαγάπης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorChatziagapis, Alexandros
dc.date.accessioned2019-12-19T06:05:53Z
dc.date.available2019-12-19T06:05:53Z
dc.date.issued2019-12-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12558
dc.description.abstractΤο KILLSHOT είναι η Μεταπτυχιακή διατριβή στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η εργασία KILLSHOT εμπνεύστηκε από τα διαδικτυακά παιχνίδια πολλών παικτών πρώτου προσώπου / τρίτου προσώπου (FPS / TPS). Εν συντομία, πρόκειται για ένα διαδικτυακό πολεμικό παιχνίδι πολλών παικτών που γίνεται στο Unity3D και χρησιμοποιεί το πληκτρολόγιο και το ποντίκι ως στοιχεία χειρισμού, ο τρόπος σχεδιασμού και εκτέλεσης του συνδυάζει τα χαρακτηριστικά τόσο των πολεμικών παιχνιδιών πρώτου και τρίτου προσώπου. Κάθε παίκτης πρέπει να συνδεθεί μετά από εγγραφή με δικό του λογαριασμό στο παιχνίδι και να συμμετάσχει σε ένα λόμπι γεμάτο με άλλους παίκτες, και να επιλέξει την κατηγορία και την ομάδα του, για να ξεκινήσει ένα γύρο παιχνιδιού. Κάθε παίκτης εκπροσωπείται στο παιχνίδι από έναν στρατιώτη που έχει στη διάθεσή του διαφορετικά όπλα και λοιπό εξοπλισμό ανάλογα με την επιλεγμένη κατηγορία και είναι μέλος μιας από τις δύο ομάδες. Κάθε ομάδα έχει μέχρι 5 μέλη, όταν ξεκινά το παιχνίδι, κάθε ομάδα προσπαθεί να επιτύχει τις περισσότερες εξοντώσεις εναντίον των εχθρικών στρατιωτών και έχει το καλύτερο συνολικό σκορ μέχρι να τελειώσει ο γύρος. Μετά το τέλος του γύρου ο παίκτης μπορεί είτε να επιλέξει να εγκαταλείψει το παιχνίδι, να συμμετάσχει σε άλλο λόμπι είτε να παραμείνει στο ίδιο λόμπι και να ξεκινήσει να παίζει ένα άλλο γύρο του παιχνιδιού. Αυτό το έργο δημιουργήθηκε στην Unity3D έκδοση 2018.2.11f1. Το έργο είναι εκτεταμένο και χρησιμοποιεί πολλά κομμάτια κώδικα και στοιχεία του Unity3D, έτσι ώστε να αποφευχθεί μια εξίσου μεγάλη τεκμηρίωση, θα υποθέσουμε ότι ο αναγνώστης είναι εξοικειωμένος με το Unity3D και τα εργαλεία του και θα παραθέσουμε μόνο τα σημαντικότερα κομμάτια κώδικα με σχόλια, τα οποία χρησιμοποιούνται στο έργο.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.titleKILLSHOT : online multiplayer FPS / TPS game in Unity3Del
dc.title.alternativeKILLSHOT : διαδικτυακό παιχνίδι πολλών παικτών πρώτου και τρίτου προσώπου σχεδιασμένο σε Unity3Del
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENKILLSHOT is the MSc thesis in the context of the "Informatics" Master Program, at the Department of Informatics, School of Information and Telecommunication Technologies, of the University of Piraeus.The Killshot project was inspired by recent online multiplayer first person/ third person shooter (FPS/TPS) computer games. In short, it is an online multiplayer shooting game made in Unity3D that uses the keyboard and mouse as input controls, the gameplay of which mixes the features of both the first and a third person video games. Every player has to login after registering with his own account in the game, and join a lobby filled with other players, select his player class and team, to start a game round. Each player is represented in game by a soldier who has different weapons and gadgets at his disposal depending on their selected class and is a member of one of two teams. Each team has up to 5 members, when the game starts each team tries to achieve the most eliminations against the enemy soldiers and have the best overall score until the round ends. After the end of the round the player can either chose to quit the game, join another lobby or stay in the same lobby and begin playing another round of the game. This project was created in Unity3D version 2018.2.11f1. The project is extensive, and uses numerous scripts and Unity3D components, so in order to avoid an equally large documentation we shall suppose that the reader is familiar with Unity3D and its tools and we will only provide the most important scripts with comments, wherever necessary, used in the project.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordUnity 3Del
dc.subject.keywordFPSel
dc.subject.keywordTPSel
dc.subject.keywordKILLSHOTel
dc.subject.keywordUNETel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordGamesel
dc.date.defense2019-12-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»