Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εμπορικά σήματα"
Αποτελέσματα 6-11 από 11
-
Ποιότητα χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων και αγοραία υπεραξία της εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02-01)Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να μελετήσει πως η ποιότητα του χαρτοφυλακίου των εμπορικών σημάτων (trademarks) μπορεί να επηρεάσει την αγοραία υπεραξία των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, παρουσιάζονται οι διεθνείς ... -
Προώθηση εθνικής επωνυμίας. Διαστάσεις διεθνούς ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)Η παρούσα εργασία μελετά την προώθηση της επωνυμίας έθνους, καθώς και την ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια, καθώς και τα παραρτήματα αυτών. Αρχικά, εξετάζεται η έννοια «μάρκα», ... -
Τεχνητή νοημοσύνη και δίκαιο της διανοητικής ιδιοκτησίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Η τεχνολογική καινοτομία αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια με ταχύ ρυθμό, με την τεχνητή νοημοσύνη να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών, χωρίς να απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση. Τα βασικά ... -
Το "τοπίο" των εμπορικών σημάτων της βιομηχανίας φαρμάκων στην Ελλάδα: γενόσημα έναντι πρωτοτύπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-30)Το εμπορικό σήμα συνιστά πολύτιμο άυλο περιουσιακό στοιχείο για μία επιχείρηση. Εφόσον κατοχυρωθεί, θεωρείται νόμιμο δικαίωμα για το δικαιούχο του, ο οποίος έχει τη δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης, διάθεσης και μεταβίβασής ... -
Το Brand ως περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης. Μέθοδοι αποτίμησης και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ισχυρού Brand.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)Το εμπορικό σήμα (brand), στη σύγχρονη εποχή, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πολυτιμότερα άυλα περιουσιακά στοιχεία μιας οικονομικής οντότητας. Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει σε ... -
Το δίκαιο των σημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)