Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μικρομεσαίες επιχειρήσεις"
Αποτελέσματα 28-46 από 46
-
Στρατηγικές ανάπτυξης μέσω διεθνοποίησης: η περίπτωση μικρομεσαίας επιχείρησης με τη σύναψη στρατηγικής συμμαχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-21)Κάθε επιχείρηση δραστηριοποιείται στην παγκόσμια οικονομία, που αυτό στην ουσία σημαίνει υιοθέτηση στρατηγικών που δίνουν την δυνατότητα και στους επιχειρηματίες των οικογενειακών Μ.Μ.Ε. να αυξήσουν τις ευκαιρίες. Η ... -
Στρατηγικές συμμαχίες μεταξύ επιχειρήσεων: η περίπτωση της εταιρείας POWER-LINE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-08)Το σύγχρονο περιβάλλον επιβάλλει στις επιχειρήσεις να παραμένουν ανταγωνιστικές, αναζητώντας λύσεις και πρακτικές για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή τους. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις στρέφονται σε στρατηγικές ... -
Στρατηγική εξαγωγών για ελληνικές ΜΜΕ (Μελέτη περίπτωσης arkhon Panel AE)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10) -
Στρατηγική μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων : μεταφραστικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (MμE) αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα της οικονομικής ζωής, λόγω του μεγάλου αριθμού τους, αλλά κυρίως λόγω της συμβολής τους στην απασχόληση. Ωστόσο ένα μεγάλο ποσοστό των MμE έρχεται ... -
Στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(2005-01-01)Το στρατηγικό μάνατζμεντ είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και σημαντικά πεδία της διοίκησης των επιχειρήσεων τόσο σε ακαδημαϊκό επίπεδο, όσο και σε πρακτικό επίπεδο δεδομένου ότι επηρεάζει άμεσα την πορεία μιας επιχείρησης. ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διαχείριση των πωλήσεων στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, μελέτη περίπτωσης μιας εμπορικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα Διπλωματική εξετάζει τον ρόλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ στη διαχείριση των πωλήσεων στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατά πόσο οι ΜΜΕ στην Ελλάδα υιοθετούν στρατηγικές στη διαχείριση και ανάπτυξη των πωλήσεων. ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ σε τουριστικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-07)Το στρατηγικό Μάνατζμεντ είναι βασικός πυλώνας τόσο ακαδημαϊκά όσο και πρακτικά καθώς είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιχείρησης. Είναι μια επιστήμη η οποία έγινε ευρέος γνωστή με αυξανόμενη πορεία τα τελευταία χρόνια, ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός μικρο-μεσαίων, εποχιακών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: διερεύνηση της έκτασης εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού στις ελληνικές μικρο-μεσαίες, εποχικές, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.Ξ.Ε.) του Ιονίου, Κυκλάδων και Βόρειου Αιγαίου και ανάλυση των κυριοτέρων στοιχείων που αφορούν το στρατηγικό μάνατζμεντ, όπως αυτό υιοθετείται από τις επιχειρήσεις του κλάδου
(2005-12-01)Στα πλαίσια της διερεύνησης της λειτουργίας των ελληνικών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αντιλαμβάνεται κανείς, πως το μεγαλύτερο μέρος αυτών ανήκει στην κατηγορία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου. Σκοπός της ... -
Συν-ανταγωνισμός ως μέσο αντιμετώπισης της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα νέο τρόπο σκέψης και δράσης των επιχειρήσεων, καθώς και αντίδρασης σε περιόδους ύφεσης. Ο χώρος των επιχειρήσεων βρίσκετε σε σύγχυση λόγω των δυσμενών συνθηκών, ... -
Σχεδιασμός συστημάτων ERP για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(2007-10-30)Ως Enterprise Resources Planning (ΕRP) σύστημα ορίζεται ένα ολοκληρωμένο σύστήμα πληροφορικής που καλύπτει όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης με τέτοιο τρόπο ώστε οι στόχοι της να είναι σε θέση να ικανοποιηθούν δια μέσου ... -
Το e-επιχειρείν ως παράγοντας ανάπτυξης της ανταγωνιστικότητας μιας μικρομεσαίας επιχείρησης: η είσοδος των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο e-επιχειρείν και η πρόσκληση της νέας τεχνολογίας στην απασχόληση.
(2013-11-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αποτύπωση θεμάτων που άπτονται της προώθησης μορφών ηλεκτρονικού επιχειρείν (ο-επιχειρείν) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και να αναλυθούν τα είδη των ηλεκτρονικών συναλλαγών που μπορούν ... -
Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης και της εταιρικής υπευθυνότητας στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η παγκόσμια κοινότητα έχουν οδηγήσει στην ανάγκη για τον επαναπροσδιορισμό του οικονομικού μοντέλου που επικρατούσε έως και σήμερα, καθιστώντας επιτακτική την αναζήτηση νέων μοντέλων που ... -
Τρόποι χρηματοδότησης επιχειρηματικότητας και καινοτομικών δραστηριοτήτων : ποσοτική μελέτη για τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να καταγράψει και να αναλύσει τους τρόπους χρηματοδότησης επιχειρηματικότητας και καινοτομικών δραστηριοτήτων, για start-up αλλά και ήδη εδραιωμένων επιχειρήσεων μέσω μίας θεωρητικής προσέγγισης ... -
Τρόποι χρηματοδότησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(2008-10-14)Η παρούσα εργασία μελετά τους διαθέσιμους τρόπους χρηματοδότησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που υπάρχουν αυτή τη στιγμή καθώς επίσης και κατά πόσο όσοι έχουν αναπτύξει ή επιθυμούν να αναπτύξουν επιχειρηματική δράση είναι ... -
Τρόπος αντίδρασης και αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)Τα τελευταία δέκα χρόνια η χώρα μας εισήλθε σε μια αρκετά επίπονη και δύσκολη περίοδο που φαίνεται ότι φτάνει στο τέλος της πλέον. Η οικονομική κρίση που επηρέασε και τη χώρα μας αυτή τη περίοδο δεν είχε μόνο οικονομικές ... -
Υιοθέτηση και διάχυση του διαδικτύου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις : κρίσιμοι παράγοντες
(2010-06-24)Η συγκεκριμένη εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την απόφαση των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) αναφορικά με την υιοθέτηση και διάχυση του Διαδικτύου σε αυτές. Σε αυτό το πλαίσιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα ... -
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(2008-10-03)Η συμβολή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην απασχόληση είναι σημαντική. Όπως προκύπτει από στοιχεία της ΕΣΥΕ, κατά την περίοδο 1978-88 η μέση ετήσια μεταβολή της απασχόλησης ήταν υψηλότερη στις μικρομεσαίες (+2,0%) από ... -
Χρηματοδότηση ΜΜΕ, ανάπτυξη και καινοτομία
(2008-09-26)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τους τρόπους χρηματοδότησης των ΜΜΕ στην Ελλάδα μέσω του τραπεζικού συστήματος καθώς και διευκολύνσεις που παρέχονται σε αυτές μέσω προγραμμάτων επιδότησης. Παράλληλα ... -
Χρηματοδοτήσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(2003-12-01)Η διπλωματική αυτή εργασία μελετά τις χρηματοδοτήσεις των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αρχικά διατυπώνεται η σημασία των ΜΜΕ για την εθνική οικονομία. Στη συνέχεια περιγράφονται αναλυτικά οι βασικές αρχές χρηματοδότησης ...