Στρατηγικές συμμαχίες μεταξύ επιχειρήσεων: η περίπτωση της εταιρείας POWER-LINE
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Logistics ; Μικρομεσαίες επιχειρήσειςΠερίληψη
Το σύγχρονο περιβάλλον επιβάλλει στις επιχειρήσεις να παραμένουν ανταγωνιστικές, αναζητώντας λύσεις και πρακτικές για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή τους. Οι περισσότερες από αυτές τις επιχειρήσεις στρέφονται σε στρατηγικές ανάπτυξης προκειμένου να πετύχουν το στόχο τους, καθότι πολλές φορές δεν υπάρχει η δυνατότητα να εξελιχθούν λειτουργώντας ανεξάρτητα. Στη μελέτη περίπτωση της POWER-LINE, μιας μικρομεσαίας επιχείρησης η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των μεταφορών, λήφθηκε η απόφαση ότι η σωστή στρατηγική για να υιοθετηθεί από την εταιρεία ήταν αυτή της στρατηγικής συμμαχίας.
Η επιλογή της συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης έγινε με στόχο την επισήμανση της σπουδαιότητας του συνόλου των παραγόντων που περικλείουν μια στρατηγική κίνηση, καθώς όπως φαίνεται και από το παράδειγμα, η ελλειμματική αξιολόγηση αυτών μπορεί να έχει πραγματικά σοβαρές επιπτώσεις για τους συμβαλλόμενους.
Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη ˙ το πρώτο είναι το θεωρητικό μέρος το οποίο αναφέρεται σε επιχειρησιακές στρατηγικές, περιγράφει αναλυτικά τις στρατηγικές ανάπτυξης, και εστιάζει στις στρατηγικές συμμαχίες. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αναφέρεται στη μελέτη περίπτωσης της εταιρείας «POWER-LINE» και στον κλάδο στον οποίο ανήκει. Περιγράφει τα δεδομένα πριν τη σύναψη της στρατηγικής συμμαχίας της με τον εταίρο, καθώς και τις λανθασμένες εκτιμήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια αυτής. Ακολουθούν τα αποτελέσματα των ενεργειών που έγιναν από την εταιρεία και τέλος, εντοπίζονται συμπεράσματα για τη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης, καθώς και προτάσεις για αξιολόγηση των κριτηρίων που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για όλες τις εταιρείες που αποσκοπούν σε αντίστοιχες κινήσεις.