Περίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τους τρόπους χρηματοδότησης των
ΜΜΕ στην Ελλάδα μέσω του τραπεζικού συστήματος καθώς και διευκολύνσεις που
παρέχονται σε αυτές μέσω προγραμμάτων επιδότησης. Παράλληλα επιχειρείται να
διατυπωθεί η ελληνική πραγματικότητα όσον αφορά στη δράση των ΜΜΕ και τη θέση
των ελληνικών τραπεζών απέναντί τους. Τέλος, υπογραμμίζεται η σημασία ανάληψης
καινοτόμων δράσεων σε επιχειρηματικό επίπεδο και παρουσιάζονται εργαλεία
υποστήριξης των δράσεων αυτών.