Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Online social networks"
Αποτελέσματα 18-28 από 28
-
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
(2011-01-18)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο ... -
Μεθοδολογικό πλαίσιο και αποτίμηση τεχνολογιών κοινωνικής δικτύωσης στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η εργασία αυτή πραγματεύεται την αξιοποίηση των τεχνολoγιών Web 2.0 στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στo πλαίσιo της έρευνας προτείνεται ένα τεχνολογικό-εκπαιδευτικό πλαίσιο, το i-SERF (integrated-Self Evaluated and Regulated ... -
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-02)Το ερευνητικό πεδίο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω του ιδιαίτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση των Ψηφιακών Συστημάτων στην αναβάθμιση ... -
Μελέτη μεθόδων ανάλυσης κοινωνικών δικτύων στο πεδίο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης
(2015-05-06)Η ερευνητική συνεργασία έχει μελετηθεί σε ποικίλους τομείς της επιστημονικής έρευνας, έτσι ώστε να αποκτηθούν χρήσιμες πληροφορίες για το πώς οι ερευνητές συνδυάζουν την υφιστάμενη επιστημονική γνώση, η οποία, διαμοιράζεται ... -
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ... -
Σημασιολογικά κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-06)Ο Σημασιολογικός Ιστός στοχεύει στην καλύτερη οργάνωση του διαδικτυακού περιεχομένου και στην απόδοσή του με ρητό και τυπικό τρόπο (formally annotated), κάτι που επιτυγχάνεται κύρια με την χρήστη των οντολογιών. Η δημιουργία ... -
Σύνθεση, διαχείριση και αναπαραγωγή μουσικών λιστών σε φορητές συσκευές από δεδομένα κοινωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05-23)Η εργασία αυτή έχει ως αντικείμενο την υλοποίηση εφαρμογής που θα εκτελείται σε λειτουργικό σύστημα φορητών συσκευών (τηλεφώνων, ταμπλετών, κλπ.) η οποία θα αναλύει τοπικά αποθηκευμένη μουσική (στη συσκευή) θα αντλεί ... -
Τα ιστολόγια ως εργαλείο επιχειρηματικής στρατηγικής
(2014-10-30)Σήμερα το διαδίκτυο έχει γίνει το δεύτερο πιο σημαντικό κανάλι εμπορίου και μία πολύ ισχυρή πηγή πληροφόρησης των πελατών. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο απειλείται σε πάρα πολλούς τομείς από ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-07)Η συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι οι σύγχρονες επιχειρηματικές μονάδες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το κοινωνικό σύνολο εντός του οποίου ανήκουν και δραστηριοποιούνται οδηγεί ολοένα και περισσότερο στην άμεση και ... -
Το marketing των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
(2014-09-25)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Η προώθηση των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με στόχο να εντοπισθούν οι αγορές στόχοι ... -
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αύξηση της εταιρικής ανταγωνιστικότητας
(2012-10-11)Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης απεικονίζονται ως τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο νέο εξωτερικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται και η συμμετοχή τους σε αυτά προσφέρει την υποστήριξη και ...