Τα ιστολόγια ως εργαλείο επιχειρηματικής στρατηγικής
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Online social networks ; Social entrepreneurship ; Internet marketing -- Political aspects ; Internet -- Social aspects ; Social entrepreneurship ; Social responsibility of business ; Internet marketing ; Blogs -- Political aspectsΠερίληψη
Σήμερα το διαδίκτυο έχει γίνει το δεύτερο πιο σημαντικό κανάλι εμπορίου και μία πολύ ισχυρή πηγή πληροφόρησης των πελατών. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο απειλείται σε πάρα πολλούς τομείς από το διαδίκτυο, αν αναλογιστεί κανείς το πόσο διαφορετικός είναι ο ρόλος των μεσαζόντων και των λιανικών εμπόρων σήμερα. Το Internet έχει κάνει πραγματικότητα την άμεση επαφή των παραγωγών και των καταναλωτών κάνοντας τον ρόλο του παραδοσιακού εμπόρου-παρόχου πληροφοριών, πραγματικά περιττό.
Ένα από τα πλέον δημοφιλή θέματα τον τελευταίο καιρό στο χώρο του διαδικτύου και της πληροφορικής είναι η εξέλιξη από το παραδοσιακό Web σε αυτό που έχει επικρατήσει να ονομάζεται Web 2.0, χαρακτηριστικό παράδειγμα του οποίου είναι τα ιστολόγια. Η χρήση του διαδικτύου σε ολοένα και περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες προσδίδει ιδιαίτερη σημασία σε αυτή την εξέλιξη. Οι χρήστες, είτε πρόκειται για ιδιώτες, είτε για επιχειρήσεις, οργανισμούς, εκπαιδευτικά ιδρύματα, κλπ. σταδιακά ενημερώνονται για τα στοιχεία και τις τεχνολογίες που συνιστούν το Web 2.0 και επωφελούνται από τα πλεονεκτήματά του. (Καλτσογιάννης, 2007). Παρά το γεγονός ότι τα ιστολόγια αποτελούν ένα διαδικτυακό εργαλείο το οποίο έχει προκαλέσει διχασμό απόψεων για το αν και πόσο μπορεί να ωφελεί τις επιχειρήσεις, οι περισσότεροι συμφωνούν στο γεγονός ότι τα ιστολόγια είναι εργαλεία, η αξία των οποίων πηγάζει από τους καταναλωτές(Customer Generated Media-CGM). Με λίγα λόγια οι καταναλωτές αυξάνουν την αξία των ιστολογίων μέσω των σχολίων τους και των κριτικών τους πάνω σε θέματα που συζητούνται σε αυτά. Όσο περισσότερη πληροφόρηση υπάρχει μέσω της ανατροφοδότησης από τα σχόλια τόσο πιο πολύ αυξάνεται και η προστιθέμενη αξία των κοινωνικών δικτύων.
Σκοπός και στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η αναλυτική παρουσίαση των ιστολογίων ως μέσο προβολής των επιχειρήσεων. Επιπρόσθετα, στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, δημιουργήθηκε ένα επιχειρηματικό ιστολόγιο, βασισμένο στους στόχους
viii
και το όραμα της εταιρείας ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. Η συγκεκριμένη εταιρεία, ως μία εταιρεία πλήρως συνυφασμένη με την εξέλιξη της τεχνολογίας, είναι η πλέον αρμόδια για την υποστήριξη των Web 2.0 εφαρμογών. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε και μία έρευνα με τη βοήθεια 15 υψηλόβαθμων στελεχών της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, προκειμένου να αξιολογηθεί το συγκεκριμένο ιστολόγιο και το ενδεχόμενο πραγματικής εφαρμογής του, σε συνύπαρξη με την ήδη υπάρχουσα ιστοσελίδα www.kotsovolos.gr.
Γλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Social media marketing: η περίπτωση του Facebook
Πολυχρονιάδης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ... -
Η κοινωνική προστασία στην Ελλάδα κατά τον 20ο αιώνα : θεωρητική και κριτική προσέγγιση
Ξαγρεμμενάκος, Σταμάτιος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας θα είναι η συνοπτική επισκόπηση της εξελίξεως της κοινωνικής προστασίας κατά τον 20ο αιώνα. Επιχειρείται δηλαδή με αδρές γραμμές μια ιστορική αναδρομή και μελέτη στους θεσμούς της ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών
Καχριμάνη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-07)Η συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι οι σύγχρονες επιχειρηματικές μονάδες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το κοινωνικό σύνολο εντός του οποίου ανήκουν και δραστηριοποιούνται οδηγεί ολοένα και περισσότερο στην άμεση και ...