Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Tourism"
Αποτελέσματα 8-19 από 19
-
Η επίδραση των διεπιχειρησιακών πληροφοριακών συστημάτων στην τουριστική βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-07-05)Ως αποτέλεσμα των διευρυμένων δυνατοτήτων που παρέχει η πληροφοριακή τεχνολογία, ο τουριστικός κλάδος έχει αλλάξει σημαντικά την τελευταία δεκαετία και εμφανίζεται να αλλάζει ακόμα περισσότερο στις αρχές του εικοστού πρώτου ... -
Ηγεσία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα - η περίπτωση του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να παρουσιάσει μια σε βάθος προσέγγιση του φαινομένου της ηγεσίας, να αναλύσει την έννοια θεωρητικά, να εξετάσει τί είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση και να ερευνήσει το ... -
Ηλεκτρονικό επιχειρείν : ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Information Communication Technology, ICTs) και η έλευση του Διαδικτύου έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, εργάζονται, ... -
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Μεθοδολογία ανάπτυξης πολιτιστικών διαδρομών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Οι πολιτιστικές διαδρομές αντιπροσωπεύουν μια πολύτιμη νοητή γραμμή που συνδέει το παρελθόν με το παρόν, δημιουργώντας μια γέφυρα που επιτρέπει στον επισκέπτη να εξερευνήσει την ποικιλομορφία των πολιτισμών. Ενσωματώνοντας ... -
Ο ρόλος και η εξέλιξη των πληροφοριακών συστημάτων στην τουριστική βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που οι νέες τεχνολογίες κατέχουν έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες της καθημερινής μας ζωής. Πλέον, όλοι οι κοινωνικοί τομείς, οι παραγωγικοί κλάδοι ή ακόμη και οι κρατικοί φορείς βασίζονται ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση & αξιολόγηση ίδρυσης πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας στη Νάξο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06) -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ... -
Στρατηγική ανάλυση ξενοδοχειακού κλάδου στο νησί της Λευκάδας : Crystal Waters Lefkada
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-21)Η σύγκλιση των αρχών του στρατηγικού μάνατζμεντ με το πεδίο της πολυτελούς φιλοξενίας διαμορφώνει την αφήγηση αυτής της έρευνας, η οποία συνοψίζεται σε μια ολοκληρωμένη μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Crystal Waters. Η ... -
Στρατηγική ανάπτυξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-13)Ο τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες ανάπτυξης της οικονομίας της. Στον συγκεκριμένο κλάδο ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων είναι σε υψηλά επίπεδα για αυτό και θα πρέπει ο κάθε ... -
Στρατηγική της ξενοδοχειακής επιχείρησης ΜΑΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Για την ολοκλήρωση της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν απαραίτητη η διαίρεσή της σε δύο μέρη. Αρχικά στο πρώτο μέρος το οποίο αποτελείται από δύο κεφάλαια παρουσιάστηκαν σε πλήρη ανάλυση τόσο η έννοια του στρατηγικού ... -
Σύγχρονες μορφές τουρισμού : πολιτιστικός και θρησκευτικός τουρισμός στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Μέσα στη ροή και την εξέλιξη της κοινωνικής πραγματικότητας αλλά και του σύγχρονου και συνεχώς μεταβαλλόμενου κοινωνικοπολιτικού περιβάλλοντος που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε, συντελούνται αλλαγές στον τρόπο αντίληψης ...