Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Αξία"
Αποτελέσματα 5-12 από 12
-
Εκτίμηση εμπορικής αξίας ξενοδοχείων: κλαδική μελέτη πολυτελών μονάδων της Αττικής 2009-14
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η Ελλάδα από το 2009 έχει μπει σε μια παρατεταμένη οικονομική κρίση η οποία έχει επηρεάσει την καθημερινότητα και το βιωτικό επίπεδο των πολιτών αλλά και την αξία των υλικών αγαθών, των υπηρεσιών καθώς και των ακινήτων. ... -
Η ανάπτυξη κουλτούρας lean management (λιτής διοίκησης). Η περίπτωση της Περιφέρειας Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-04)Η βελτίωση της παραγωγικότητας και, παράλληλα, η μείωση του λειτουργικού κόστους αποτελούν μία πρόκληση και σημαντικό σημείο ενδιαφέροντος για τον Δημόσιο Τομέα που, υπό τις πιέσεις της σύγχρονης εποχής καλείται να προσαρμόσει ... -
Η απόδοση των πολυπαραγοντικών επενδυτικών στρατηγικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Το μοντέλο τιμολόγησης κεφαλαιακών περιουσιακών στοιχείων (CAPM) περιγράφει τη σχέση μεταξύ της αναμενόμενης απόδοσης και του κινδύνου μιας επένδυσης. Βασίζεται στην υπόθεση ότι οι επενδυτές είναι ορθολογικοί και επιδιώκουν ... -
Η καταναλωτική συμπεριφορά και οι σύγχρονοι τρόποι μελέτης της : τα μεγάλα δεδομένα και η ανάλυσή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Τα δεδομένα ήταν μία πραγματικότητα που υπήρχε πάντα, ωστόσο με την ανάπτυξη της τεχνολογίας (ηλεκτρονικοί υπολογιστές, έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), βίντεο, φωτογραφίες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) αυξάνονται με ταχείς ... -
Κόστος, κοστολόγησις : Βιομηχανική λογιστική
(Αθήνα: Παπαζήσης, 1949) -
Προοπτικές μεταρρύθμισης και συνέπειες στην αξία των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-11)Το χρηματοπιστωτικό σύστημα αποτελεί, το δυναμικότερο κλάδο της οικονομίας όλων των χωρών. Τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα σε αυτό παίζουν καταλυτικό ρόλο στην αναπτυξιακή διαδικασία μιας χώρας καθώς και στην ανάπτυξη και ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ στο εσωτερικό μάρκετινγκ : μια πρώτη διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-28)Με μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν διαπιστώθηκε πως η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2007-2009 είχε σημαντική επίδραση σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, όπως για παράδειγμα τον χρηματοπιστωτικό, τον ασφαλιστικό, τον ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση : μελέτη περίπτωσης CCHBC
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)Η εταιρεία που μπαίνει στο μικροσκόπιο και αναλύεται με διεθνώς αποδεκτές μεθόδους είναι η Coca Cola HBC. Η επιλογή της συγκεκριμένης εταιρείας έγινε κυρίως για δύο λόγους: αρχικά, διότι είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο ...