• Στρατηγικές μάρκετινγκ στο εσωτερικό μάρκετινγκ : μια πρώτη διερεύνηση 

      Ζαρωτιάδη, Βασιλική Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-28)
      Με μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν διαπιστώθηκε πως η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2007-2009 είχε σημαντική επίδραση σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, όπως για παράδειγμα τον χρηματοπιστωτικό, τον ασφαλιστικό, τον ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση : μελέτη περίπτωσης CCHBC 

      Συριγωνάκη, Θεοδοσία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)
      Η εταιρεία που μπαίνει στο μικροσκόπιο και αναλύεται με διεθνώς αποδεκτές μεθόδους είναι η Coca Cola HBC. Η επιλογή της συγκεκριμένης εταιρείας έγινε κυρίως για δύο λόγους: αρχικά, διότι είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»