• Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων 

      Μωραΐτη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
      Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ...
    • Οι συγκεντρώσεις των επιχειρήσεων υπό το πρίσμα του δικαίου του ανταγωνισμού. Η περίπτωση Olympic / Aegean 

      Τσακάλου, Δανάη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
      Στην παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο : «Οι συγκεντρώσεις των επιχειρήσεων υπό το πρίσμα του δικαίου του ανταγωνισμού. Η περίπτωση Olympic/Aegean», θα εξετασθεί το ζήτημα των συγκεντρώσεων των επιχειρήσεων τόσο από ...
    • Οικογενειακές επιχειρήσεις και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων 

      Καρράς, Νεκτάριος-Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Οι οικογενειακές επιχειρήσεις και η ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών αποτελούν το κύριο θέμα της παρούσας εργασίας. Οι οικογενειακές επιχειρήσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, αποτελούν ...
    • Οικονομική δραστηριότητα και νέες επιχειρήσεις 

      Αγγουράς, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
      Όπως γνωρίζουμε η εξέλιξη και ανάπτυξη μια επιχείρησης επηρεάζονται άμεσα και σε μεγάλο βαθμό από το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχειρήσης.Η επιχειρηματικότητα επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την κοινωνική και ...
    • Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης ελεγκτικής και συμβουλευτικής εταιρείας 

      Μπάκουλη, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος - Λογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμών του τμήματος Οργάνωσής και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. ...
    • Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ 

      Ντίτορας, Χρήστος Θ. (2013-12-23)
      Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ...
    • Παράγοντες μη επιτυχούς υλοποίησης ERP συστημάτων 

      Κουρμαδιά, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
      Μέσα σε ένα σημερινό πλαίσιο ανταγωνισμού και συνεχών αλλαγών, οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν πολλές και σημαντικές προκλήσεις. Οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να στηρίξουν την ανταγωνιστικότητά τους και να ...
    • Πολιτική και επιχειρήσεις 

      Σιδεράς, Θεοδόσιος (2012-06-25)
      Η σχέση μεταξύ πολιτικών και επιχειρήσεων είναι δυναμική και πολυδιάστατη. Η βιβλιογραφία που την μελετά είναι εκτενής και μέρος της παρουσιάζεται στην παρούσα διπλωματική. Υπάρχουν κίνητρα και μέσα χάρη στα οποία οι δύο ...
    • Πρόβλεψη χρεοκοπίας επιχειρήσεων - Μελέτη Περίπτωσης κλάδου εισηγμένων επιχειρήσεων τροφίμων 

      Σφακιανάκης, Ευάγγελος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η πρόβλεψη χρεοκοπίας εισηγμένων επιχειρήσεων. Για το σκοπό αυτό γίνεται εξέταση της αποτελεσματικότητας, καθώς επίσης και της αξιοπιστίας των δύο βασικότερων μοντέλων πρόβλεψης ...
    • Στρατηγική γαλάζιων ωκεανών : μελέτη περίπτωσης Apple 

      Αποστολόπουλος, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)
    • Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών 

      Μπόρας, Ζαχαρίας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-01)
      Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να ορίσει και να αποσαφηνίσει γενικότερα την έννοια της στρατηγικής που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις σε κάθε κλάδο καθώς και το όφελος που έχουν από αυτήν για να γίνουν πιο κερδοφόρες. ...
    • Στρατηγικό μάνατζμεντ ελληνικής εταιρείας: η περίπτωση της Tasty Foods. 

      Πέππα, Βασιλική Σ. (2002-12-01)
      Η εργασία αυτή μελετά την περίπτωση της εταιρείας Tasty Foods ως προς την οργάνωση και διοίκησή της. Αναλύει δηλαδή τη δομή και το στρατηγικό σχεδιασμό της, το εξωτερικό και
    • Στρατηγικό μάνατζμεντ επιχειρήσεων βιώσιμης ανάπτυξης 

      Μπακοπούλου, Έλλη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-15)
      Στην παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζονται οι έννοιες του στρατηγικού μάνατζμεντ και της βιώσιμης ανάπτυξης μέσα από τη μελέτη και ανάλυση της περίπτωσης του ομίλου Total Eren, o οποίος δραστηριοποιείται στον τομέα ...
    • Στρατηγικό μάνατζμεντ και εκπαίδευση ανθρωπίνου δυναμικού στον τομέα των τουριστικών επιχειρήσεων 

      Χρυσομάλλη, Αντωνία Α. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Το στρατηγικό μάνατζμεντ αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά και ενδιαφέροντα πεδία της διοίκησης επιχειρήσεων. Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις σήμερα είναι με ποιο τρόπο μέσα από τον έντονο ανταγωνισμό που ...
    • Στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής κατασκήνωσης 

      Σκούρα, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-01)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΜΒΑ-Tourism Management, εξετάζει το στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής ...
    • Σύστημα παρακολούθησης δεικτών επιχειρησιακής επίδοσης, η εφερμογή του σε έναν οργανισμό παροχής υπηρεσιών 

      Κλεμπετσάνη, Μαρία Ι. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία, λαμβάνει χώρα στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (MBA), του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Οι σημερινοί ...
    • Συγχωνεύσεις - εξαγορές, η επίδραση στον πλούτο των μετοχών 

      Παπακωνσταντίνου, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
      Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τις συγχωνεύσεις και εξαγορές εστιάζοντας στην επίδρασή τους στον πλούτο των μετοχών. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από οχτώ κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παραθέτει γενικά ...
    • Συγχωνεύσεις και εξαγορές επιχειρήσεων 

      Μαρούσος, Χρήστος Δ. (2003-12-01)
      Ο σκοπός αυτής εργασίας είναι να παρουσιάσει την πλούσια διεθνή βιβλιογραφία σε ό,τι αφορά συγχωνεύσεις επιχειρήσεων, να επισημάνει τα κύρια πορίσματα και να βγάλει συμπεράσματα που μπορεί να είναι χρήσιμα στη χάραξη ...
    • Συγχωνεύσεις μικρομεσαίων επιχειρήσεων 

      Χασιώτη, Ερωφίλη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)
      Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης των αγορών και του συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού, οι επιχειρήσεις οδηγούνται αναπόφευκτα σε επενδυτικές κινήσεις, οι οποίες βασίζονται κυρίως σε επιχειρηματικές συμπράξεις, οι οποίες μέσα ...
    • Συναισθηματικά κριτήρα αξιολόγησης της Ελλάδος αναφορικά με επιχειρηματικές δραστηριότητες 

      Χατζηγεωργίου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
      Στη διπλωματική αυτή εργασία αναπτύσσεται και εφαρμόζεται ένα μεθοδολογικό πλαίσιο αποτύπωσης και ανάλυσης των συναισθημάτων ανώτατων στελεχών του εξωτερικού στη λήψη μιας απόφασης για επένδυση ή εξαγωγική δραστηριότητα ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»