Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Management"
Αποτελέσματα 6-25 από 73
-
Management και συναισθηματική νοημοσύνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Σκοπός: Ο σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει το βαθμό στον οποίο το management μπορεί να επηρεαστεί από τη συναισθηματική νοημοσύνη. Δείγμα: 100 διευθυντές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται στο νομό Αττικής. ... -
Management στο σύστημα προμηθειών υγείας:αξιολόγηση και εξορθολογισμός του ισχύοντος συστήματος.
(2015-01-20)Το σύστημα προμηθειών προϊόντων και υπηρεσιών στο χώρο της υγείας αποτελεί ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο και κρίσιμο ζήτημα, που εύλογα βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων και των μεταρρυθμιστικών προσπαθειών, χωρίς ωστόσο ... -
Marine Protected Areas as tool for the protection and conservation of the marine environment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022) -
Megacities: sustainability and geopolitics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-28) -
Risk management in the shipping industry
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Όλες οι εταιρίες σε όλους τους κλάδους έρχονται αντιμέτωπες με διάφορους κινδύνους, τους οποίους καλούνται να αντιμετωπίσουν. Το ίδιο συμβαίνει και στον κλάδο της ναυτιλίας, όπου κατά κύριο λόγο οι κίνδυνοι ... -
Study of strategies among the shipping companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11) -
The role of the management style in the performance of shipping companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Ο κύριος σκοπός της εργασίας είναι να εισαγάγει τον μετριοπαθές ρόλο του τρόπου διαχείρισης στις επιδόσεις των ναυτιλιακών εταιρειών. Το στυλ διοίκησης είναι μία από τις πιο σημαντικές αποφάσεις που μπορεί να πάρει μια ... -
To balanced scorecard ως σύστημα στρατηγικού μάνατζμεντ : μελέτη του balanced scorecard για τη σωστή επιλογή δεικτών επίδοσης στις συνιστώσες του, τρόπων και τεχνικών κλιμάκωσης του σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού και δημιουργία μον
(2003-01-01)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του Balanced Scorecard σα σύστημα στρατηγικού μάνατζμεντ. Αρχικά αναλύονται οι λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία του Balanced Scorecard και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει σα σύστημα ... -
Ανάλυση λογιστικών καταστάσεων: η περίπτωση τροφίμων που λειτουργούν στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)Η ανάλυση λογιστικών καταστάσεων είναι μία τεχνική χρηματοοικονομικής ανάλυσης που αποβλέπει στην απεικόνιση της παρούσας χρηματοοικονομικής θέσεως μίας επιχείρησης με τη χρησιμοποίησης ορισμένων εργαλείων αλλά και των ... -
Αξιολόγηση προτάσεων διαχείρισης υδάτινων πόρων στη Ν. Πάρο
(2004-12-30)Η ολοκληρωμένη Διαχείριση Υδατικών Πόρων αποτελεί βασική παράμετρο για την αειφόρο ανάπτυξη μιας περιοχής. Οι εκάστοτε αρμόδιοι κατά την εκπόνηση ενός Σχήματος Διαχείρισης οφείλουν να λάβουν υπόψη τους τόσο τις ποσοτικές ... -
Αξιολόγηση των επιχειρησιακών στελεχών στις Ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1981)Αντικείμενο τής παρούσης διατριβής είναι ή διερεύνηση του θέματος τής αξιολογήσεως των επιχειρησιακών στελεχών στη χώρα μας και ειδικότερα στις βιομηχανικές επιχειρήσεις από απόψεως εκτάσεως εφαρμογής του θεσμού και μεθόδων ... -
Αυτό-αξιολόγηση: μια επιχειρησιακή μαθησιακή διαδικασία για συνεχή βελτίωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1998-06)Η σημερινή επιχειρηματική πραγματικότητα απαιτεί από κάθε είδους επιχειρήσεις και οργανισμούς να αξιολογούνται όχι μόνο έναντι του ανταγωνισμού αλλά και των εαυτών τους, με στόχο την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων ... -
Βιομηχανικά ατυχήματα μεγάλης έκτασης: μεθοδολογία αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-10)Ένα ατύχημα μεγάλης έκτασης από διαφυγή επικίνδυνης ουσίας, πυρκαγιά ή έκρηξη μπορεί να συμβεί κατά την ανεξέλεγκτη λειτουργία μιας βιομηχανικής εγκατάστασης και προκαλεί σοβαρούς κινδύνους για την ανθρώπινη υγεία και το ... -
Δέσμευση στην επιχειρηματική αριστεία για τον κατασκευαστικό κλάδο στη Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-11)Με την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται μια ανάλυση της έννοιας της επιχειρηματικής αριστείας και πως αυτή εφαρμόζεται στον κατασκευαστικό κλάδο παγκοσμίως. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται εκτενής ανάλυση του πως μια ... -
Δείκτες κατανομής γενικών εξόδων : μελέτη περιπτώσεως για το τμήμα πρατηρίων Shell Hellas με σκοπό τον προσδιορισμό των δεικτών επιμερισμού του κόστους των υπηρεσιακών τμημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η κατάστρωση ενός όσο το δυνατόν πιο "ιδανικού" προτύπου επιμερισμού του κόστους στα διάφορα τμήματα. Το πρότυπο αυτό θα βοηθήσει τη Διοίκηση των Πωλήσεων μέσω Δικτύου Πρατηρίων να εκτιμήσει ... -
Δημιουργία και ανάπτυξη επιχειρησιακού οράματος σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-07)Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μία φιλοσοφία η οποία τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ως ο μόνος δρόμος που πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Η έννοια του οράματος ... -
Διαχείριση υδατικών πόρων σε νησιωτικά συστήματα: εφαρμογή συστήματος υποστήριξης αποφάσεων για τη χρήση αρδευτικού νερού στη νήσο Νάξο
(2004-12-15)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ολοκληρωμένη διαχείριση υδάτινων πόρων (ΟΔΥΠ) όπου καταγράφονται οι στόχοι της, οι αρχές της και οι κύριες δραστηριότητές της. Ειδικότερα, περιγράφεται η ΟΔΥΠ στο νησιώτικο χώρο, με την ... -
Διερεύνηση λειτουργίας και αποδοτικότητας ενός επιστημονικού κέντρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η συγκεκριμένη μελέτη σκοπιμότητας έχει σαν σκοπό την ανάλυση της ελληνικής αγοράς, την συλλογή πληροφοριών και γνώσεων που απαιτούνται για να μελετηθεί η ίδρυση, η βιωσιμότητα και η λειτουργία ενός επιστημονικού κέντρου. ... -
Διερεύνηση της διαδικασίας λήψης της απόφασης αγοράς ή ιδιοκατασκευής στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1997-11)Ολες οι επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από τον τύπο προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρουν, εκτός της εσωτερικής παραγωγικής τους λειτουργίας αξιοποιούν και τις παραγωγικές λειτουργίες των προμηθευτών τους μέσω των υλικών που ... -
Διοίκηση επώνυμου προϊόντος: ανάλυση εμπορικής επικοινωνίας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family. Μελέτη και ανάλυση της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family, στον ελληνικό χώρο, για το χρονικό έτος 2000. Συνοπτική ανάλυση της κατάστασης του κλάδου γαλακτοκομικών προϊόντων. Ανάλυση της κατάστασης της επωνυμίας και των παραγόντων που επηρέασαν την κατεύθυνση της στρατηγικής επικοινωνίας. Καταγραφή των επιμέρους διαφημιστικών ενεργειών και εξαγωγή συμπερασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παρούσα εργασία επιχειρεί την μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝΟΥΝΟΥ Family που υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια του έτους 2000. Για την κατανόηση της κατεύθυνσης της διαφημιστικής υποστήριξης της εν λόγω ...