Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Ρετάλης, Συμεών"
Αποτελέσματα 45-64 από 134
-
Δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση του εργαλείου Game Maker για την εκμάθηση του προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν εκείνα τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν θετικά και να υποστηρίξουν όλες τις αρχές μάθησης, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το κίνητρο της ενασχόλησης στους ... -
Δημιουργία προγράμματος ηλεκτρονικής μάθησης για τους κτηνιάτρους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
(2015-03-03)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αποτελέσει μια εκπαιδευτική πρόταση για τον τρόπο εκπαίδευσης των δημόσιων υπάλληλων και κρατικών λειτουργών στην χώρα μας, δεδομένων των οικονομικών συνθηκών που επικρατούν, των ραγδαίων ... -
Δημιουργία ψηφιακού υλικού για την εκμάθηση δημιουργίας εκπαιδευτικών κόμικς
(2012-09-28)Τα εκπαιδευτικά κόμικς έχουν αρχίσει να γίνονται ευρέως γνωστά στο εξωτερικό όπου πολλά σχολεία τα έχουν ήδη εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους. Με αυτόν τον τρόπο παρέχουν στους μαθητές τους μόρφωση με σύγχρονες τεχνικές ... -
Δημουργία διαδικτυακής πύλης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των κόμικς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Σε ένα διαρκώς μετασχηματιζόμενο κόσμο, ερευνητές και εκπαιδευτικοί της τάξης αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να την κάνουν πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις ικανότητες και τις ανάγκες κάθε ... -
Δια βίου ηλεκτρονική μάθηση μηχανολόγων μηχανικών
(2012-10-02)Η ανάγκη δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού, που να μπορεί να καλύψει τις σύγχρονες απαιτήσεις των επιμορφωτικών αναγκών ενήλικων επιμορφούμενων, όπως αυτές μετασχηματίζονται, από τις σύγχρονες διδακτικές θεωρίες, από την ... -
Διαδικτυακά εργαλεία για τη διδασκαλία κατανόησης του προφορικού και του γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η κατανόηση του προφορικού και του γραπτού λόγου κατά την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας αποτελεί πρόκληση τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους εκπαιδευόμενους. Η δυσκολία διαπιστώνεται τόσο σε σχέση με την απροθυμία ... -
Διαδικτυακή απεικόνιση χημικών στοιχείων περιοδικού πίνακα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09)Η παρούσα εργασία βρίσκεται στον τομέα της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης. Διαπραγματεύεται τη χρήση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για την επιστήμη της Χημείας, κυρίως για ελληνόφωνους χρήστες, αφού εκεί εντοπίζεται ... -
Διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για το ελληνικό περιβάλλον
(2014-06-12)Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μπορεί, μέσα από καλά σχεδιασμένες δράσεις, να υποστηρίξει σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη σχεδίαση ... -
Διαδραστική εφαρμογή για το Office 2010
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-06)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια κατάδειξης της σημασίας της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για την πρόσβαση, τη χρήση και την εκμετάλλευση ψηφιακού περιεχομένου το οποίο σχετίζεται με τη διδασκαλία των εφαρμογών ... -
Διαδραστικό παιχνίδι για παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων
(2014-09-01)Το αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού διαδραστικού λογισμικού (παιχνιδιού) σε παιδιά πέντε έως επτά ετών, με την οποία, μέσω της ανατροφοδότησης και τη χρήση θετικών προτύπων, ... -
Διδασκαλία γραμματικών φαινομένων της γερμανικής γλώσσας στην ελληνική εκπαίδευση με χρήση ΤΠΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη διδασκαλία γραμματικών φαινομένων της γερμανικής γλώσσας στην ελληνική εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ. Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής δημιουργήθηκαν τρία διδακτικά σενάρια διδασκαλίας της ... -
Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά webquests
(2013-02-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο “Δυναμικός ιστότοπος για εκπαιδευτικά Webquests” παρουσιάζει ένα διαδικτυακό εργαλείο που σαν σκοπό έχει την δημιουργία και παρουσίαση webquests. Στα webquests κεντρικός θεωρείται ο ... -
Έλεγχος συμμόρφωσης εργαλείων σχεδίασης ηλεκτρονικών μαθημάτων με πρότυπα μαθησιακών τεχνολογιών
(2012-10-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον έλεγχο συμμόρφωσης εργαλείων που σχετίζονται με την ηλεκτρονική μάθηση, σε σχέση με τις προδιαγραφές που καλύπτουν το πεδίο των μαθησιακών τεχνολογιών. Με γνώμονα την ... -
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την εισαγωγή στην εκπαιδευτική ρομποτική και το Internet of Things
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας επιδιώκεται η ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού σεναρίου, το οποίο θα αξιοποιεί τις έννοιες της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του Internet of Things. Δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα ... -
Ένα εκπαιδευτικό σενάριο για την εξοικείωση με το εργαλείο εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms Education EV3 και το προγραμματιστικό του περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-30)Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια καινοτόμος μαθησιακή μέθοδος, η οποία τα τελευταία χρόνια εντάσσεται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια αλλά και στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Η δυνατότητα της εκπαιδευτικής ... -
Ένα εργαλείο δημιουργίας τεστ αυτοαξιολόγησης
(2012-09-25)Τα τεστ αυτοαξιολόγησης αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ηλεκτρονικής μάθησης. Μέσα από αυτά ο δάσκαλος πιστοποιεί την επίτευξη των διδακτικών στόχων και ο μαθητής επιβεβαιώνει την ατομική του εξέλιξη. Η παρούσα εργασία ... -
Ένα περιβάλλον διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά μικρής ηλικίας
(2012-11-09)Στον τομέα της εκπαίδευσης, γίνεται πλέον μία εντατική προσπάθεια ένταξης των υπολογιστικών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία προκειμένου οι νέες τεχνολογίες να μπορέσουν να αναδείξουν τον πρωτεύοντα ... -
Εικονικό εργαστήριο χημείας για διαδραστικό πίνακα
(2014-06-27)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα εικονικό εργαστήριο χημείας για χρήση σε διαδραστικούς πίνακες πολλαπλής αφής. Το εικονικό εργαστήριο απευθύνετε σε μαθητές του Γυμνασίου και των πρώτων τάξεων ... -
Εικονικό περιβάλλον μάθησης και εργασίας με την πλατφόρμα Microsoft Office 365
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης ενός οργανισμού μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης και εργασίας που προσφέρει η πλατφόρμα Microsoft Office 365. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στο ... -
Εισαγωγή σε γλώσσα προγραμματισμού μέσω ψηφιακών διαδραστικών ιστοριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-03)Στην εποχή μας, που οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς , οι νέοι πρέπει να αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στα μελλοντικά τους σχέδια. Το ελληνικό σχολείο προσπαθεί να προσαρμοστεί στις ...