dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Συρράκου, Ευγενία Ηλ. | |
dc.date.accessioned | 2017-08-31T07:01:47Z | |
dc.date.available | 2017-08-31T07:01:47Z | |
dc.date.issued | 2016-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9866 | |
dc.description.abstract | Με τη χρήση των νέων τεχνολογιών στο σχολείο επιδιώκεται η βελτίωση της επίτευξης των διδακτικών στόχων με την υποκίνηση των μαθητών, καθώς ο ήχος, η εικόνα, το χρώμα προκαλεί το ενδιαφέρον τους.
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η ανάλυση, ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού λογισμικού που λειτουργεί ως υποστηρικτικό υλικό για το μάθημα της ιστορίας στην Τρίτη τάξη του δημοτικού σχολείου. Οι αρχές σχεδιασμού του εκπαιδευτικού λογισμικού στηρίζονται στις θεωρίες μάθησης του συμπεριφορισμού και του εποικοδομητισμού. Η επιλογή του περιεχομένου και η δομή του λογισμικού στηρίχτηκε στο σχολικό βιβλίο και στο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας.
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε με το Microsoft Visual Studio 2010, σε γλώσσα προγραμματισμού C# για ASP.NET Web Application και με SqlServer 2008 R2 για την κατασκευή της βάσης.
Στη συνέχεια έγινε προσπάθεια μέσω κατάλληλης εκπαιδευτικής έρευνας για την αποτίμηση της αποδοτικότητας και της χρησιμότητας του εκπαιδευτικού λογισμικού “Ελληνική Μυθολογία” στη διδασκαλία της ιστορίας στην Τρίτη τάξη του δημοτικού σχολείου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές είχαν θετικά αποτελέσματα στην επίδοσή τους με τη χρήση της εφαρμογής. Το λογισμικό κρίθηκε επαρκές, όσον αφορά την επίτευξη των διδακτικών στόχων μέσω της ικανοποίησης των βασικών κριτηρίων της προσοχής, της συνάφειας,, της εμπιστοσύνης και της ικανοποίησης του διδακτικού μοντέλου ARCS. | el |
dc.format.extent | 106 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό "Ελληνική μυθολογία" - μια μελέτη περίπτωσης | el |
dc.title.alternative | Educational software "Greek mythology" - a case study | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The use of new technologies in school seeks to improve the achievement of learning objectives by stimulating the students, while sound, image, color produces their interest.
This paper presents the analysis, the design and implementation of an educational software that acts as a supporting material for the history lesson in the third grade of primary school. The design principles of educational software were based on learning theories of behaviorism and constructivism. The choice of the content and structure of the software was based on the textbook and the curriculum of the Ministry of Education.
The application was developed with Microsoft Visual Studio 2010, in the C # programming language for ASP.NET Web Application and SqlServer 2008 R2 for the base construction.
Then an attempt was made through appropriate educational research to assess the effectiveness and usefulness of educational software "Greek Mythology" during the history class in the third grade of primary school. The results showed that the students had a positive effect on their performance. The software was adequate, in terms of the achievement of learning objectives by meeting the basic criteria of attention, relevance, confidence and satisfaction of teaching ARCS model. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject.keyword | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικές στρατηγικές | el |
dc.subject.keyword | Τεχνολογικές καινοτομίες | el |
dc.subject.keyword | Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτων | el |
dc.subject.keyword | ARCS model | el |