Marketing plan εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ
Master Thesis
Συγγραφέας
Καρπατσή, Σοφία
Ημερομηνία
2006-10-10Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Electronic marketing ; Customer relations -- Marketing ; Automobile leasing and renting -- Computer network resourcesΠερίληψη
H συγκεκριμένη διπλωματική αναλύει την διαμόρφωση του μίγματος μάρκετινγκ στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκίνητων μέσα από το διαδίκτυο. Αποτελείται από 3 κεφάλαια στα οποία και γίνεται θεωρητική παρουσίαση του όρου ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, των τρόπων με το οποίο αυτό εφαρμόζεται αλλά και πληροφοριακών στοιχείων του κλάδου καθώς και από 2 μελέτες περίπτωσης δύο εταιρειών. Πιο συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 2 αναπτύσσεται ο όρος ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και διαπιστώνεται ότι αυτό μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε ότι αφορά τα προϊόντα όσο και τις υπηρεσίες καθώς και για βιομηχανικούς και τελικούς καταναλωτές. Στο κεφάλαιο 3 αναπτύσσουμε το Μάρκετινγκ Σχέσεων και διαπιστώνουμε ότι αυτό αποτελεί μια σύγχρονη προσέγγιση στο χώρο του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στον τομέα αντιμετώπισης πελατείας, ο οποίος τώρα αναπτύσσεται και στην ελληνική αγορά. Στην συνέχεια, και έχοντας ως άξονα το relationship marketing, καταλήγουμε ότι οι 3 σημαντικότερες ηλεκτρονικές μορφές διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων αποτελούν τα συστήματα διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM), της ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας(e-supply chain) καθώς και του fleet management, τα βασικά χαρακτηριστικά των οποίων αναλύονται. Στο κεφάλαιο 4 , ακολουθεί μία ανάλυση των στοιχείων του κλάδου ενοικίασης αυτοκινήτων , εξετάζεται η ζήτηση και η προσφορά καθώς και οι συνθήκες ανταγωνισμού. Το κεφάλαιο 5 παρουσιάζει την μελέτη περίπτωση της εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων Avis. Τέλος στο κεφάλαιο 6 προχωράμε στη μελέτη περίπτωσης της προαναφερθείσας εταιρείας Unit-Hellas. Αρχικά γίνεται μια παρουσίαση της επιχείρησης και των βασικών χαρακτηριστικών της και στη συνέχεια ακολουθεί το audit report για όλες τις λειτουργίες της καθώς και ο προϋπολογισμός του 2006, ο οποίος και έχει γίνει για κάθε γραμμή λειτουργίας της εταιρείας, έτσι δηλαδή όπως είναι χωρισμένα τα τμήματα της.