Browsing by Subject / Keyword "Customer relations -- Marketing"
Now showing items 1-5 of 5
-
Marketing plan εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ
(2006-10-10)H συγκεκριμένη διπλωματική αναλύει την διαμόρφωση του μίγματος μάρκετινγκ στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκίνητων μέσα από το διαδίκτυο. Αποτελείται από 3 κεφάλαια στα οποία και γίνεται θεωρητική παρουσίαση του όρου ηλεκτρονικό ... -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και sms μάρκετινγκ
(2011-11-30)Η εξέλιξη της κοινωνίας της πληροφορίας και ειδικότερα του διαδικτύου και της κινητής τηλεφωνίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην πορεία όλων των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή να συναλλάσσεται και ... -
Η ποιότητα των σχέσεων στο μάρκετινγκ και η αντίληψη για την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας: η περίπτωση του κλάδου ασφαλιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Με τις αγορές να ωριμάζουν και τον ανταγωνισμό να εντείνεται, οι εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο εξερευνούν τρόπους για να αυξήσουν τους δείκτες διατηρησιμότητας των πελατών τους. Αναγνωρίζοντας τη θετική επίδραση ενός ... -
Το mobile marketing στις επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας : αξιοποίηση CRM συστημάτων και ευθυγράμμιση με τις επιχειρησιακές στρατηγικές
(2007-11-19)Η εργασία αυτή αναφέρεται στη μελέτη των εξαγορών στο χώρο της Υγείας και στην αξιολόγηση της εξαγοράς του Ιασώ General Α.Ε. από τον όμιλο Ιασώ Α.Ε. Είναι γεγονός, ότι τα τελευταία χρόνια, τα φαινόμενο των ανακατατάξεων ... -
Χαρακτηριστικά, χρησιμότητα, εφαρμογή, μελλοντικές τάσεις CRM συστημάτων
(2007-12-07)Η πελατειακή ικανοποίηση και η πελατειακή πίστη είναι έννοιες που σχετίζονται στενά, αλλά όχι γραμμικά. Η πελατειακή ικανοποίηση είναι μια βασική παράμετρος της πελατειακής πίστης, αλλά δε μπορεί να την εξασφαλίσει. Η σχέση ...