Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαρπατσή, Σοφία
dc.date.accessioned2006-10-10T07:50:27Z
dc.date.available2006-10-10T07:50:27Z
dc.date.issued2006-10-10T07:50:27Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/956
dc.description.abstractH συγκεκριμένη διπλωματική αναλύει την διαμόρφωση του μίγματος μάρκετινγκ στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκίνητων μέσα από το διαδίκτυο. Αποτελείται από 3 κεφάλαια στα οποία και γίνεται θεωρητική παρουσίαση του όρου ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, των τρόπων με το οποίο αυτό εφαρμόζεται αλλά και πληροφοριακών στοιχείων του κλάδου καθώς και από 2 μελέτες περίπτωσης δύο εταιρειών. Πιο συγκεκριμένα στο κεφάλαιο 2 αναπτύσσεται ο όρος ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και διαπιστώνεται ότι αυτό μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε ότι αφορά τα προϊόντα όσο και τις υπηρεσίες καθώς και για βιομηχανικούς και τελικούς καταναλωτές. Στο κεφάλαιο 3 αναπτύσσουμε το Μάρκετινγκ Σχέσεων και διαπιστώνουμε ότι αυτό αποτελεί μια σύγχρονη προσέγγιση στο χώρο του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στον τομέα αντιμετώπισης πελατείας, ο οποίος τώρα αναπτύσσεται και στην ελληνική αγορά. Στην συνέχεια, και έχοντας ως άξονα το relationship marketing, καταλήγουμε ότι οι 3 σημαντικότερες ηλεκτρονικές μορφές διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων αποτελούν τα συστήματα διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM), της ηλεκτρονικής εφοδιαστικής αλυσίδας(e-supply chain) καθώς και του fleet management, τα βασικά χαρακτηριστικά των οποίων αναλύονται. Στο κεφάλαιο 4 , ακολουθεί μία ανάλυση των στοιχείων του κλάδου ενοικίασης αυτοκινήτων , εξετάζεται η ζήτηση και η προσφορά καθώς και οι συνθήκες ανταγωνισμού. Το κεφάλαιο 5 παρουσιάζει την μελέτη περίπτωση της εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων Avis. Τέλος στο κεφάλαιο 6 προχωράμε στη μελέτη περίπτωσης της προαναφερθείσας εταιρείας Unit-Hellas. Αρχικά γίνεται μια παρουσίαση της επιχείρησης και των βασικών χαρακτηριστικών της και στη συνέχεια ακολουθεί το audit report για όλες τις λειτουργίες της καθώς και ο προϋπολογισμός του 2006, ο οποίος και έχει γίνει για κάθε γραμμή λειτουργίας της εταιρείας, έτσι δηλαδή όπως είναι χωρισμένα τα τμήματα της.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectElectronic marketing
dc.subjectCustomer relations -- Marketing
dc.subjectAutomobile leasing and renting -- Computer network resources
dc.titleMarketing plan εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/956
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes797517 bytes
dc.identifier.call658.8 ΚΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»