Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής στη μεριά του χρήστη, συμβατής με desktop, mobile και tablet συσκευών, για τη διαχείριση αθλητικών δεδομένων αθλητών στίβου, με χρήση της μεθοδολογίας Scrum Agile για την ανάπτυξη λογισμικού
Implementation of a cross-device client-side web application for managing and analyzing personal performances for track and field, using Scrum Agile software development methodology
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαδικτυακός προγραμματισμός ; ΑθλητισμόςΠερίληψη
Σε αυτή την πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε μια διαδικτιακή εφαρμογή, που σκοπό έχει να
βοηθάει αθλητές του κλασσικού αθλητισμού (στίβος) να αποθηκεύουν και να αναλύουν τις
επιδόσεις τους σε βάθος χρόνου. Η εφαρμογή θα προσφέρεται σε οποιαδήποτε συσκευή έχει
πρόσβαση στο ίντερνετ και έναν περιηγητή ιστού (web browser). Θεωρήσαμε σημαντικό να
καλυφθεί με σύγχρονο τρόπο μια βασική ανάγκη των συγκεκριμένων αθλητών και να
δημιουργηθει και η βάση για μια πλατφόρμα που μελλοντικά θα μπορεί να υποστηρίζει
επιπλέον λειτουργίες στον συγκεκριμένο χώρο. Επίσης θελήσαμε να ακολουθήσουμε τις πιο
σύγχρονες μεθολογίες ανάπτυξης λογισμικού με σκοπό να δούμε στην πράξη που αυτές
υπερτερούν, και που όχι, συγκριτικά με τις συμβατικές μεθοδολογίες που ακολουθούνται
σήμερα στις μεγάλες και μικρές εταιρίες ανάπτυξης λογισμικού. Η εφαρμογή υλοποιήθηκε
εξ’ολοκλήρου με τεχνολογίες open Web (HTML, CSS, Javascript, web APIs), δίνοντας μας την
δυνατότητα να προσφέρουμε ουσιαστικά κάτι που τρέχει σε όλες τις σύγχρονες πλατφόρμες
ανεξαρτήτου λειτουργικού συστήματος ή τύπου συσκευής. Ακολουθώντας την Scrum Agile
Software Development Methodology είδαμε στην πράξη τα πλεονεκτήματα που εχει το Agile
σαν προσέγγιση, συγκριτικά με τις συμβατικές μεθολογίες ανάπτυξης, αναφορικά με την
ταχύτητα και την προσαρμοστικότητα, σε σημαντικές ή μη, αλλαγές στο περιβάλλον και στις
ανάγκες της εφαρμογής ή των χρηστών.