Ηλεκτρονικό επιχειρείν ως στρατηγική επιλογή στη σύγχρονη επιχείρηση
Master Thesis
Συγγραφέας
Γιαννούκου, Ιωάννα
Ημερομηνία
2015Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ηλεκτρονικό επιχειρείνΛέξεις κλειδιά
Στρατηγική διοίκησηΠερίληψη
Η εργασία έχει ως στόχο την προσέγγιση και ανάλυση του ηλεκτρονικού επιχειρείν ως στρατηγική στη σύγχρονη επιχείρηση, για την οποία αποτελεί ένα κύριο μέσο διατήρησης ανταγωνιστικότητας αλλά και εξέλιξης της. Αρχικά αποσαφηνίζονται κάποιες έννοιες απαραίτητες για την κατανόηση του ευρύτερου πλαισίου ηλεκτρονικού επιχειρείν και παρουσιάζονται στατιστικά δεδομένα που στοιχειοθετούν την ανάπτυξη τέτοιων δραστηριοτήτων. Στη συνέχεια επιχειρείται η μελέτη από στρατηγική άποψη, ώστε να γίνουν αντιληπτοί οι λόγοι που κινητοποιούν την πλειονότητα των επιχειρήσεων να υλοποιήσει ενέργειες ηλεκτρονικού επιχειρείν, ενώ προσδιορίζεται ο σχεδιασμός και η στρατηγική, καθώς αυτά σε συνδυασμό με τη ενσωμάτωση των παραδοσιακών και νέων διαδικασιών αποτελούν μείζον ζήτημα για την επιτυχία ανάλογων έργων. Κατά συνέπεια, μελετάται κι η εφαρμογή του ηλεκτρονικού επιχειρείν με έμφαση στην ασφάλεια, στοιχείο κλειδί για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Με στόχο την ολοκληρωμένη διερεύνηση των παραπάνω θεμάτων μελετήθηκε η περίπτωση ενός ομίλου που διαθέτει πρωταρχική θέση στον τομέα των οικιακών επίπλων, μέσω της οποίας συνάχθηκαν σημαντικά συμπεράσματα για την στρατηγική ανάπτυξης ηλεκτρονικού επιχειρείν και τα στοιχεία που συντελούν στην επιτυχία της.