E-marketing εταιρίας παροχής υπηρεσιών ιστοχώρου
Master Thesis
Author
Προκοπίου, Νικόλαος
Date
2014-06View/ Open
Subject
Internet marketing ; Internet marketing -- Planning ; Social media -- Marketing ; Marketing -- Technological innovationsAbstract
Η παρούσα διπλωματική διατριβή, έχει ως θέμα το e-marketing. Αναλύονται οι τρόποι και τα εργαλεία τα οποία μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει προκειμένου να ασκήσει την πολιτική marketing στο διαδίκτυο. Λόγω της εξάπλωσης του Ιnternet σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής, από την καθημερινότητα έως και την οικονομική δραστηριότητα, είναι εμφανές ότι το e-marketing αποτελεί το βασικό εργαλείο όχι μόνο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο αλλά του συνόλου των επιχειρήσεων.
Postgraduate Studies Programme
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Department
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνNumber of pages
88Language
GreekCollections
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία
Αρέθα, Σοφία Γ. (2006-08-02)Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών (I.T./ Information Technology) και η υιοθέτηση της από τον επιχειρηματικό κόσμο αποτέλεσε παράγοντα σημαντικότατων αλλαγών με σαφείς επιρροές στο χώρο του ... -
The information of news & announcements on Greek and European policy and/or the Greek and European economy, about Greek Debt sustainability, Greek exit from the Euro Area and the possible contagion to the rest of the EMU countries, as revealed by market responses in the CDS markets and the country government bond markets
Λαζαρίδης, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση στοιχείων και στατιστικών ενδείξεων σχετικά με τον τρόπο και το εύρος της επιρροής που τυχόν άσκησαν στους εταίρους της Ευρωπαϊκής Νομισματικής Ένωσης τα αρνητικά για την ... -
Fashion marketing και digital marketing των Louis Vuitton και Gucci και ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή μέσω social media
Κακαρά, Αγορίτσα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Η παρακάτω εργασία αφορά μία έρευνα πάνω σε luxury goods και συγκεκριμένα στην ανάλυση των στρατηγικών marketing, digital marketing, καθώς και σημαντικών συνεργασιών που έχουν κάνει οι οίκοι Gucci και Louis Vuitton. Αρχικά ...