E-marketing εταιρίας παροχής υπηρεσιών ιστοχώρου

Master Thesis
Συγγραφέας
Προκοπίου, Νικόλαος
Ημερομηνία
2014-06Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Internet marketing ; Internet marketing -- Planning ; Social media -- Marketing ; Marketing -- Technological innovationsΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική διατριβή, έχει ως θέμα το e-marketing. Αναλύονται οι τρόποι και τα εργαλεία τα οποία μπορεί μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει προκειμένου να ασκήσει την πολιτική marketing στο διαδίκτυο. Λόγω της εξάπλωσης του Ιnternet σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής, από την καθημερινότητα έως και την οικονομική δραστηριότητα, είναι εμφανές ότι το e-marketing αποτελεί το βασικό εργαλείο όχι μόνο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο αλλά του συνόλου των επιχειρήσεων.
Τίτλος Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)Τμήμα
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΑριθμός σελίδων
88Γλώσσα
Ελληνικά
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
The information of news & announcements on Greek and European policy and/or the Greek and European economy, about Greek Debt sustainability, Greek exit from the Euro Area and the possible contagion to the rest of the EMU countries, as revealed by market responses in the CDS markets and the country government bond markets
Λαζαρίδης, Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση στοιχείων και στατιστικών ενδείξεων σχετικά με τον τρόπο και το εύρος της επιρροής που τυχόν άσκησαν στους εταίρους της Ευρωπαϊκής Νομισματικής Ένωσης τα αρνητικά για την ... -
Σύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία
Αρέθα, Σοφία Γ. (2006-08-02)Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών (I.T./ Information Technology) και η υιοθέτηση της από τον επιχειρηματικό κόσμο αποτέλεσε παράγοντα σημαντικότατων αλλαγών με σαφείς επιρροές στο χώρο του ... -
The interaction between global liquid energy markets and global maritime transport market
Firgiola, Maria; Φιργιόλα, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει πώς αλληλεπιδρά η παγκόσμια αγορά υγρών ενεργειακών αγαθών με την παγκόσμια αγορά θαλάσσιων μεταφορών υγρών ενεργειακών αγαθών, ποίοι είναι οι παράγοντες που ...