Social media marketing: η περίπτωση του Facebook
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Facebook (Electronic resource) ; Internet marketing ; Internet advertising ; Social media -- Marketing ; Social marketing ; Online social networksΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές που φέρνουν στο marketing, το πως συμπληρώνουν το παραδοσιακό marketing, καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από την αξιοποίησή τους. Παράλληλα, παρουσιάζονται σημαντικές έρευνες που δείχνουν πως αντιμετωπίζουν παγκοσμίως οι CMOs τη ραγδαία ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ποια είναι η παρουσία των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου σε αυτά και ειδικά στο Facebook που αποτέλεσε και πηγή των δεδομένων της έρευνας που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της εργασίας. Στη συνέχεια θα αναλυθεί η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της έρευνας αυτής και θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματά της. Στόχος της διπλωματικής εργασίας δεν είναι η παράθεση βιβλιογραφίας, αλλά το κατά πόσο αυτή επιβεβαιώνεται ή όχι μέσω της λήψης δείγματος διαφημίσεων από το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που είναι το Facebook.