• Social media marketing: η περίπτωση του Facebook 

      Πολυχρονιάδης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ...
    • Η εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ και νευρομάρκετινγκ στα κοινωνικά προβλήματα 

      Γυρνά, Ηλιάνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
      Σε μία κοινωνία που τα συμφέροντα υπερνικούν την ηθική και την αξιοπρέπεια το μάρκετινγκ μπορεί να φανεί μια από τις λύσεις στην άμβλυνση πολλών σημαντικών κοινωνικών προβλημάτων που μαστίζουν τις σημερινές μας κοινωνίες. ...
    • Στρατηγικές marketing στο χώρο της υγείας : neuromarketing & nudging techniques 

      Δραγομάνοβιτς, Καλλιρόη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
      Εισαγωγή Το Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing) είναι τομέας του μάρκετινγκ ο οποίος χρησιμοποιεί την Νευροεπιστήμη με σκοπό την ανακάλυψη των υποσυνείδητων προτιμήσεων, αποφάσεων και κινήτρων των καταναλωτών. Παρόλο που ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»