Στρατηγική και ΔΟΠ στον κλάδο του τουρισμού
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Στρατηγικός σχεδιασμός ; Διοίκηση ολικής ποιότητας ; Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα ; Strategic planning ; Total quality management ; Hotel management -- GreeceΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στον ξενοδοχειακό κλάδο και η μελέτη περίπτωσης του προορισμού Costa Navarino βάσει του μοντέλου επιχειρησιακής αριστείας MBNQA. Πριν όμως παρατεθούν τα συμπεράσματα της μελέτης θα γίνει μια ανάλυση του ελληνικού τουρισμού μέσω αναλυτικών αριθμητικών στοιχείων, μια στρατηγική προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου καθώς και μια αναλυτική καταγραφή των βέλτιστων πρακτικών της εφαρμογής της ΔΟΠ ως αναφορά τον εν λόγω κλάδο. Τα συμπεράσματα που θα προκύψουν θα προσθέσουν ένα "λιθαράκι" στην έως τώρα έρευνα για τις βέλτιστες πρακτικές εφαρμογής της ΔΟΠ στον ξενοδοχειακό κλάδο και τις επιπτώσεις που επιφέρει σε έναν τουριστικό προορισμό που αποτελεί πρότυπο σύμφωνα με τον τύπο για τα ελληνικά δεδομένα, τη Costa Navarino.