dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Αττάρτ, Κωνσταντίνος Α. | |
dc.date.accessioned | 2015-05-27T11:21:37Z | |
dc.date.accessioned | 2015-06-19T15:10:00Z | |
dc.date.available | 2015-05-27T11:21:37Z | |
dc.date.available | 2015-06-19T15:10:00Z | |
dc.date.issued | 2015-05-27T11:21:37Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6644 | |
dc.description.abstract | Μια από τις σημαντικότερες αποφάσεις που καλείται κάποιος άνθρωπος να πάρει στη ζωή του είναι η επαγγελματική σταδιοδρομία που θα ακολουθήσει. Η απόφαση αυτή συνήθως λαμβάνει χώρα κατά την ολοκλήρωση των σχολικών υποχρεώσεων όπου πρέπει να επιλέξει αν θα σπουδάσει σε κάποια συγκεκριμένη σχολή ή θα βγει κατευθείαν στην αγορά εργασίας. Η στιγμή αυτή συμπίπτει περίπου με την ενηλικίωση του ατόμου και πολλές φορές δεν είναι έτοιμο να πάρει τέτοια απόφαση. Το επάγγελμα που θα επιλέξει κάθε άτομο θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον είτε αυτό αφορά τον οικονομικό τομέα, είτε ακόμα και την ψυχική του ισορροπία και ευχαρίστηση. Η επιλογή του οπότε, εκτός από τις εντυπώσεις και τα ερεθίσματα που έχει λάβει από το περιβάλλον του και από τις εκάστοτε συνθήκες της αγοράς εργασίας, θα πρέπει να συνάδει και με την προσωπικότητα του. Πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφαση του ατόμου θα παίξει το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον του, το οποίο εκτός από τη συμμετοχή στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του θα πρέπει να παρέχει και τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να έχει το άτομο την κατάλληλη εικόνα για να κάνει τις επιλογές του. Η έγκυρη ενημέρωση για τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά εργασίας μπορεί να βοηθήσει το άτομο να αποφύγει λανθασμένες επιλογές και μελλοντικά επαγγελματικά αδιέξοδα. Ο ενδεδειγμένος επαγγελματικός προσανατολισμός θα πρέπει να καλύπτει τρία βασικά στάδια: α) την πληροφόρηση, β) την χρήση ψυχομετρικών εργαλείων (τεστ) και γ) την συμβουλευτική διαδικασία. Και τα τρία αυτά στάδια είναι εξίσου σημαντικά ώστε να οδηγηθεί το κάθε άτομο στην πιο κατάλληλη επιλογή σχολής ή επαγγέλματος. | |
dc.language.iso | el | |
dc.subject | Επαγγελματικός προσανατολισμός | |
dc.subject | Επαγγελματική εκπαίδευση | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.title | Εφαρμογή επαγγελματικού προσανατολισμού | |
dc.title.alternative | Career and personality test | en |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6644 | |
dc.identifier.call | 331.702 ΑΤΤ | |
dc.description.abstractEN | One of the most important decisions a person must get in his life is what career should follow. This decision usually takes place at the conclusion of school commitments when the person must choose whether to study in a particular college or go directly into the job market. This moment coincides approximately with the aging of the individual, who is often not ready to take such a decision. The profession chosen by each individual will determine in a large scale his future not only about the economic sphere, but his mental balance and pleasure too. This choice, apart from the impressions and stimuli received from his environment and the actual conditions of the job market, should be consistent with his personality. Family and school environment should play a very important role in every person’s decision which apart from being involved in shaping his character should provide the necessary information and that the person has the appropriate image to make choices. The accurate information about the conditions prevailing in the job market may help the individual to avoid bad choices and future business deadlocks. The appropriate professional guidance should cover three main stages: a) information, b) the use of psychometric tools (tests) and c) the counseling process. These three stages are equally important in order to lead each person to the most appropriate choice of school or profession. | |