Στρατηγικές συμμαχίες προϊόντων στο πλαίσιο διεθνών συναλλαγών - η σημασία της ψυχικής απόστασης
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Στρατηγικές συμμαχίες (Επιχειρήσεις) ; Branding (Marketing) ; Διεθνές μάρκετινγκΠερίληψη
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη της σημασίας του branding στο διεθνές μάρκετινγκ έτσι όπως αντανακλάται από τη στάση του βιομηχανικού καταναλωτή, μέσα από τις διαστάσεις της ψυχικής απόστασης. Εξετάζεται η στάση στελεχών εξαγωγικών επιχειρήσεων απέναντι στο σχηματισμό μιας υποθετικής συμμαχίας προϊόντος ανάμεσα σε μια ελληνική επιχείρηση και μια ξένη που παράγουν παρεμφερή προϊόντα hardware για την παραγωγή ενός προϊόντος από κοινού. Οι συμμαχίες σχηματίζονται ανάμεσα σε μια υπαρκτή ελληνική επιχείρηση, ευρέως γνωστή στο κλάδο της, το ΠΛΑΙΣΙΟ και τέσσερις υποθετικές εταιρείες με διαφορετικές χώρες καταγωγής με σκοπό τη παραγωγή ενός προϊόντος hardware. Οι χώρες είναι ορισμένες με βάση τη γεωγραφική τους εγγύτητα στην Ελλάδα.