• Ολοκληρωμένη εφαρμογή διατροφής : εξατομικευμένες προτάσεις γευμάτων και συνταγών 

      Πανούση, Σοφία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία ενός έξυπνου βοηθού για προτάσεις διατροφής και παραγωγής προσωποποιημένων διατροφικών πλάνων. Σαν δεδομένα εκπαίδευσης χρησιμοποιήθηκαν dataset ανοιχτών δεδομένων, τα οποία ...
    • Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης των οικονομικών ενός νοικοκυριού 

      Αντωνίου, Δημήτρης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
      Η εφαρμογή διαχείρισης οικονομικών ενός νοικοκυριού αποσκοπεί στην ευκολότερη οργάνωση των εσόδων και των εξόδων ενός νοικοκυριού. Οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν στο σύστημα, να καταγράψουν τα έξοδά τους, να δουν συνοπτικά ...
    • Ολοκληρωμένος οδηγός ταινιών στον παγκόσμιο ιστό 

      Διατσίγκος, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
      Η παρούσα πτυχιακή επιδιώκει να εξερευνήσει και να παρουσιάσει μια πρωτοποριακή εφαρμογή στον τομέα της αναζήτησης και διαχείρισης ταινιών. Επικεντρωνόμενη στην παροχή μιας ολοκληρωμένης και διαδραστικής εμπειρίας για τον ...
    • Περιπέτεια στο διάστημα : μια Unity 3D εφαρμογή τρίτου προσώπου 

      Θεοδωρίδης, Φοίβος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι “Adventure in Space ” η οποία είναι πλήρως υλοποιημένη. Η πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στο Unity με την γλώσσα προγραμματισμού C#. Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά ...
    • Πλατφόρμα Ψηφιακή Πόλη 

      Παγίδας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η πτυχιακή αυτή εργασία αναπτύχθηκε για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα "Ψηφιακής Πόλης", στοχεύοντας στη βελτίωση της αλληλεπίδρασης των πολιτών με τις δημοτικές υπηρεσίες και την αποδοτικότητα των αστικών ...
    • Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις 

      Χαριτούδης, Απόστολος - Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
      Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη ...
    • Πρωτόκολλα επικοινωνίας στη ναυτιλία 

      Σόνιος, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρέχει μια ολοκληρωμένη διερεύνηση της εξέλιξης των ηλεκτρονικών οργάνων στη θαλάσσια επικοινωνία, ανατρέχοντας σε αρχαίες μεθόδους όπως τα οπτικά σήματα, τα ακουστικά σήματα και τα περιστέρια ...
    • Σχεδίαση και ανάπτυξη μιας εφαρμογής οργάνωσης καθημερινότητας με επίκεντρο τον χρήστη 

      Αργυροπούλου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
      Τα τελευταία χρόνια, η ολοένα και πιο περίπλοκη φύση της σύγχρονης ζωής έχει δημιουργήσει την ανάγκη για ολοκληρωμένα συστήματα προσωπικής διαχείρισης – οργάνωσης που μπορούν να ενοποιήσουν όλες τις πτυχές της ζωής ενός ...
    • Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για ενσωμάτωση τοπικού συστήματος ERP/CRM μέσω web services 

      Μανιατάκος, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
      Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και συνεχώς μεταβαλλόμενα επιχειρηματικά τοπία, η αποτελεσματική ενοποίηση των συστημάτων Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM - Customer Relationship Management) ...
    • Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D 

      Σοφικίτης, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)
      Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού ...
    • Το πρόβλημα ικανοποιησιμότητας 

      Καΐκα, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο πρόβλημα ικανοποιησιμότητας (satisfiability problem - SAT). Στο κεφάλαιο της εισαγωγής, δίνονται μια ιστορική αναδρομή για το πρόβλημα SAT και η επεξήγηση βασικών όρων που ...
    • Φυσική παραποίηση QR και επιθέσεις σε πραγματικό χρόνο 

      Αρμενάκης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
      Το social engineering είναι μια τεχνική εξαπάτησης που εκμεταλλεύεται την ανθρώπινη ψυχολογία για να αποκτήσει πρόσβαση σε εμπιστευτικές πληροφορίες ή να παραβιάσει συστήματα ασφαλείας. Θα έλεγε κανείς ότι είναι το πιο ...
    • Ψηφιακά αθλητικά παιχνίδια : η εξέλιξή τους την τελευταία δεκαετία 

      Καλόγηρος, Σωτήριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)
      Την τελευταία δεκαετία, ο κλάδος των esports, χάρη στην αλματώδη εξελικτική του πορεία, έχει αποκτήσει μια θέση ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της αθλητικής ψυχαγωγίας, ενώ παράλληλα κατέχει την πρώτη θέση στον τομέα της ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»