Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς στην αγορά αεροπορικών εταιρειών
Master Thesis
Author
Κουλοχέρης, Αλέξανδρος
Date
2003-01-01View/ Open
Subject
Αεροπορικές εταιρείες ; Μεταφορές ; Καταναλωτική συμπεριφοράAbstract
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα μάρκετινγκ και χωρίζεται σε τρία βασικά μέρη: Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τις αρχές της υπηρεσίας, της ποιότητας, της καταναλωτικής συμπεριφοράς και του μάρκετινγκ καθώς επίσης, μία αναδρομή στο παρελθόν, μία εισαγωγή στο χώρο των αερομεταφορών και ειδικότερα, τους στόχους και το νομικό πλαίσιο των αεροπορικών μεταφορών, την εξέλιξη των αεροσκαφών. Το δεύτερο μέρος, που ουσιαστικά αποτελεί το βασικό κομμάτι αυτής της έρευνας, ασχολείται με την μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Στο κεφάλαιο 4, εξηγείται ο σκοπός της εργασίας και αναλύεται το σκεπτικό της έρευνας, η σύνταξη του ερωτηματολογίου για την επίτευξη του σκοπού και η μεθοδολογία. Στη συνέχεια, περιλαμβάνονται όλα τα ποσοτικά αποτελέσματα της έρευνας με συνοπτική παρουσίαση σε πίνακες και διαγράμματα και αναλυτική επεξήγηση των συχνοτήτων των αποτελεσμάτων. Στο τρίτο μέρος της εργασίας, συνοψίζονται και παρουσιάζονται τα τελικά συμπεράσματα της έρευνας. Στο τέλος της εργασίας, στα παραρτήματα, παρουσιάζεται σύνοψη όλων των πινάκων και των διαγραμμάτων, το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε για την λήψη των στατιστικών δεδομένων, καθώς και η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε.