Strategic market games : do market institutions matter for efficiency?
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Marketing -- Management ; Product managementΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε συγκεκριμένη βιβλιογραφία, η οποία αφορά σε μοντέλα και στρατηγικά παίγνια για διαφορετικούς τύπους οικονομιών, και πώς αυτά επιδρούν στις διαφορετικές ισορροπίες προσφοράς και ζήτησης. Πιο συγκεκριμένα ελέγχουμε κατά πόσο οι θεσμοί συμβάλουν στη βέλτιστη κατανομή των αγαθών και κατά συνέπεια στην κοινωνική ευημερία.
Κάθε μοντέλο έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και περιορισμούς, που καθορίζουν τη συμπεριφορά και τις αποφάσεις των συναλλασσόμενων σε μια οικονομία. Ορίζεται η σχέση αγαθών και χρήματος, καθώς και η σχέση τιμής και ποσότητας για διαφορετικούς τύπους οικονομιών. Πιο συγκεκριμένα αντιπαραβάλουμε τους διαφορετικούς μηχανισμούς διαμόρφωσης τιμών σε μοντέλα μιας περιόδου, αλλά και περισσοτέρων.
Τέλος γίνεται μια αναφορά στο ρόλο του χρήματος, στις διαφορετικές μορφές του και πώς επιδρά στη γενική και στρατηγική ισορροπία, ανάλογα με τη χρήση του, ενώ επίσης παρατίθενται μοντέλα που επιτρέπουν το δανεισμό και τη χρεωκοπία των συναλλασσόμενων. Συμπερασματικά η συγκεκριμένη εργασία αποκαλύπτει τη σημασία της στρατηγικής ισορροπίας κυρίως σε ατελείς αγορές, και πώς δύναται κάποιος να φτάσει κάποιος μέσω αυτής στην κατά Παρέτο βελτιστοποίη