Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας

Master Thesis
Συγγραφέας
Παχύγιαννη, Μαρία
Ημερομηνία
2010-06-21Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τηλεπικοινωνίες ; Τηλεφωνική επικοινωνία ; Μάρκετινγκ ; Διαφήμιση ; ΠωλήσειςΠερίληψη
Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων της. Βασική μέριμνα κάθε επιχείρησης είναι όχι μόνο η διατήρηση αλλά και η επέκταση του μεριδίου αγοράς που κατέχει (Parker & Roller (1997), Valleti & Cave (1998)). Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η επίδραση της διαφημιστικής δαπάνης στις πωλήσεις στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών και ιδιαίτερα η κινητή τηλεφωνία αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια με έντονη την προσπάθεια των εταιρειών να εδραιωθούν όλο και περισσότερο στη συνείδηση των καταναλωτών. Με τη βοήθεια της στατιστικής αποτυπώνεται εμπειρικά η σχέση των δύο παραπάνω μεταβλητών και εξετάζεται σε τι βαθμό μια ενδεχόμενη μεταβολή στη διαφημιστική προβολή επηρεάζει το ύψος των πωλήσεων.