Ξενοδοχειακή διοικητική : μια θεωρητική προσέγγιση
Master Thesis
Συγγραφέας
Πουλικάκου, Ελευθερία Π.
Ημερομηνία
2010-04-28Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση ; Στρατηγικός σχεδιασμόςΠερίληψη
Οι αλλαγές που συντελούνται στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και οι νέοι τουριστικοί προορισμοί που γίνονται ολοένα και πιο προσιτοί στους ταξιδιώτες κάνουν επιτακτική την ανάγκη επαναπροσδιορισμού του ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθώς και του τρόπου λειτουργίας των ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ανεξάρτητα από το μέγεθος, την κατηγορία ή την τοποθεσία τους. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εξετάσει ζητήματα σχετικά με τη δραστηριοποίηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στον ελλαδικό χώρο, λαμβάνοντας υπ’ όψη τις ιδιαιτερότητες του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και γενικότερα της Ελλάδας σαν τουριστικού προορισμού καθώς και τις τάσεις που δημιουργούνται με ταχύτατο ρυθμό στην παγκόσμια τουριστική αγορά και γενικότερα στο παγκόσμιο οικονομικό-κοινωνικό και τεχνολογικό περιβάλλον. Επίσης, να εξετάσει τη σημαντικότητα του στρατηγικού σχεδιασμού και των μηχανισμών μάρκετινγκ για τον ελληνικό τουρισμό γενικά και τον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο ειδικότερα. Για την εξέταση των παραπάνω, χρησιμοποιούνται στοιχεία από τη σύγχρονη βιβλιογραφία και αρθρογραφία προκειμένου να αναλυθεί ο ξενοδοχειακός κλάδος και να εξετασθεί η αναγκαιότητα του στρατηγικού σχεδιασμού και του συστηματικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις του χώρου.