Στρατηγική ανάπτυξης συνεδριακού τουρισμού : φορέας διαχείρισης συνεδριακού τουρισμού
Master Thesis
Συγγραφέας
Τσίλη, Μαγδαληνή Α.
Ημερομηνία
2009-11-18Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Τουρισμός -- Συνέδρια ; Χώρος -- Συνέδρια ; Τουρισμός -- Ελλάδα ; Τουρισμός -- Οικονομικές απόψεις -- ΕλλάδαΠερίληψη
Η παρούσα εργασία εξετάζει το θέμα του συνεδριακού τουρισμού και της στρατηγικής ανάπτυξής του στην Ελλάδα. Αρχικά γίνεται λόγος για την έννοια και τα στοιχεία του συνεδριακού τουρισμού (είδη συνεδρίων, οργάνωση, διαδικασία διεξαγωγής, τόπος, χρόνος, κριτήρια επιλογής τόπου διεξαγωγής, διάρκεια και προβολή) αλλά και τις επιπτώσεις του στην ελληνική τουριστική και οικονομική ανάπτυξη. Στη συνέχεια εξετάζεται το διεθνές συνεδριακό γίγνεσθαι, αλλά και η ελληνική συνεδριακή πραγματικότητα, με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χώρας μας ως συνεδριακού προορισμού, όπου δεσπόζει η έλλειψη ενός συνεδριακού κέντρου αλλά και η απουσία ενός φορέα διαχείρισης του ελληνικού συνεδριακού προϊόντος. Στο δεύτερο μέρος επιχειρείται να περιγραφεί και να αναλυθεί αυτός ακριβώς ο φορέας - το Ελληνικό Γραφείο Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών (Greek Convention & Visitors Bureau). Το επιχειρησιακό σχέδιο δράσης του Ελληνικού Γραφείου Συνεδρίων και οι όποιες προοπτικές επιτυχίας του βασίζονται στην παραδοχή ότι θα αποτελέσει την κοινή συνισταμένη της προσπάθειας όλων των εμπλεκόμενων για την ανάπτυξη και προώθηση του ελληνικού συνεδριακού τουρισμού.