Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management)
Master Thesis
Συγγραφέας
Πετροπουλάκη, Χρυσαυγή Μ.
Ημερομηνία
2008-10-03Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Υπηρεσίες καταναλωτών -- Διοίκηση και οργάνωσηΠερίληψη
Στην παρούσα μελέτη έχει καταβληθεί προσπάθεια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο του θέματος της διαχείρισης των σχέσεων πελατών στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, δίνοντας έμφαση στην εφαρμογή των συστημάτων CRM στον τραπεζικό κλάδο. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στην επιτυχημένη υλοποίηση και εφαρμογή του CRM στον κορυφαίο διεθνή χρηματοπιστωτικό όμιλο της Deutsche Bank. Αναφορικά με την ελληνική πραγματικότητα, παρουσιάζεται η εφαρμογή του συστήματος CRM στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο χρηματοπιστωτικό όμιλο της Attica Bank, με σκοπό να αποδοθεί μία σαφής εικόνα των τάσεων, των ευκαιριών, των περιορισμών, αλλά και των συμπερασμάτων που προκύπτουν από τη χρήση εφαρμογών CRM στις τράπεζες, αλλά και γενικότερα στις σύγχρονες επιχειρήσεις.