Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Αυτοκατευθυνόμενη μάθηση"
Αποτελέσματα 2-4 από 4
-
Ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος (e-lab) για την εξ' αποστάσεως εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού με τη χρήση της online εφαρμογής Weebly σύμφωνα με την εκπαιδευτική μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) έχει προσελκύσει τα τελευταία χρόνια μεγάλο μέρος της επιστημονικής έρευνας, καθώς αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά η επίδραση ενός ηλεκτρονικού ... -
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ... -
Σχεδίαση και εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος (E-LAB) για την εξ αποστάσεως εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού με τη μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) αποτελεί μία ραγδαία αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης. Ειδικότερα αν και το πεδίο της εξ αποστάσεως παράδοσης μαθημάτων (e-tutoring) διαρκώς εξελίσσεται, η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού ...