Browsing Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών by Advisor "Παντουβάκης, Άγγελος"
Now showing items 1-4 of 4
-
Measuring customer experience throughout the customer journey : evidence from the transport sector
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)H «εμπειρία του πελάτη» και το «ταξίδι του πελάτη» αποτελούν νεοεισαγόμενες έννοιες για την επιστήμη του marketing υπηρεσιών και τόσο η θεωρητική όσο και η εμπειρική μελέτη τους στον κλάδο της ναυτιλίας απουσιάζει από την ... -
The impact of quality management system (ISO standards, ISM Code, TQM) on the management and performance of shipping companies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η λειτουργία των ναυτιλιακών επιχειρήσεων χαρακτηρίζεται από την εφαρμογή συστημάτων διοίκησης ποιότητας και ασφάλειας, όπως ο Κώδικας Ασφαλούς Διαχείρισης των πλοίων (ISM Code). Παρά τον υποχρεωτικό του χαρακτήρα, πολλές ... -
The influence of selection criteria on the development of value co-creation in shipping companies: the role of organizational culture and cultural intelligence
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)Σκοπός της έρευνας: Η ναυτιλιακή βιομηχανία χαρακτηρίζεται από τη συμμετοχή διαφόρων δρώντων που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο. Ο ανθρώπινος παράγοντας διαδραμάτιζει από καιρό σημαντικό ρόλο στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Το ... -
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ...