Στρατηγικό μάνατζμεντ με την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού : μελέτη περίπτωσης

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Netflix ; SWOT ; Στρατηγική ; Μάνατζμεντ ; Ψηφιακός μετασχηματισμόςΠερίληψη
Τo σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον διευρύνεται, διεθνοποιείται, γίνεται ανταγωνιστικότερο αλλά και πιο καινοτόμο με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών επομένως, όσο αυτό το δυναμικό περιβάλλον τεχνολογικής πραγματικότητας αναπτύσσεται και εξαπλώνεται, αναδεικνύεται ο σημαντικός ρόλος του στρατηγικού μάνατζμεντ με την υποστήριξη των απαραίτητων εργαλείων που θα συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρήσεων και οργανισμών. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί θα πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν την παρούσα τους κατάσταση και κατόπιν να συλλάβουν, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τις ικανές και αναγκαίες στρατηγικές ενέργειες, ώστε να αναπτυχθούν επιχειρηματικά σε απόλυτη αρμονία με τις κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές και τεχνολογικές τάσεις και προκλήσεις που διαμορφώνονται στο περιβάλλον που δραστηριοποιούνται.
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τον υψηλό ρόλο του στρατηγικού μάνατζμεντ με την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού χρησιμοποιώντας ως μελέτη περίπτωσης την εταιρεία Netflix, η οποία αποτελεί κορυφαία διαδικτυακή υπηρεσία οικιακής ψυχαγωγίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιχειρείται μία θεωρητική ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, ενώ παράλληλα χρησιμοποιούνται στοιχεία και πληροφορίες για την εταιρία. Η στρατηγική ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος υλοποιείται με τη χρήση αναλυτικών εργαλείων, προκειμένου να μελετηθεί και να αναδειχθεί το επιχειρησιακό περιβάλλον της εταιρείας Netflix. Η εταιρεία έχει καταφέρει επιτυχώς να έχει εντοπίσει τον τρόπο να διατηρεί τη διαρκή ανάπτυξη διαχρονικά συντηρώντας παράλληλα την υψηλή της κερδοφορία μέσω των χαρακτηριστικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει. Παρέχει σε παγκόσμιο επίπεδο πρόσβαση σε ποικίλο οπτικοακουστικό περιεχόμενο, τεχνολογικά αναβαθμισμένο, συνδεδεμένο με εξειδικευμένες προτιμήσεις με τη χρήση προηγμένων τεχνολογικά ψηφιακών μέσων. Στο μέλλον, η εταιρεία θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει τις υπάρχουσες προκλήσεις που προκύπτουν από την είσοδο μεγάλων παραγωγών οπτικοακουστικού περιεχομένου, οι οποίοι δημιουργούν τις δικές τους πλατφόρμες, αυξάνοντας έτσι τον ανταγωνισμό στον κλάδο.


