Στρατηγικές marketing για τα In Vitro Diagnostics
In Vitro Diagnostics marketing strategies

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
IVD ; Marketing ; StrategiesΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση των σταδίων της διαδικασίας που ακολουθεί κάθε επιχείρηση που το πεδίο ενασχόλησής της είναι ο τομέας των IVD προκειμένου να καταλήξει σε μια στρατηγική marketing. Εξετάζονται αρχικά τα IVD ως προϊόντα γενικά με σημεία επικέντρωσης τον ρόλο τη χρήση και τις εφαρμογές τους. Αναλύεται σε βάθος η αγορά τους και το νομικό πλαίσιο στο οποίο υπάγονται τόσο στην Ε.Ε. όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αναλύεται ο στρατηγικός σχεδιασμός από την πλευρά των επιχειρήσεων και ο τρόπος με τον οποίο το marketing συνδέεται με τον τομέα των IVD αλλά και το πως αυτή η σύνδεση πραγματοποιείται μέσα από συγκεκριμένα μοντέλα marketing. Τέλος η μελέτη ολοκληρώνεται με τη διερεύνηση πρακτικών που αποτυπώνουν τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις μέχρι την υιοθέτηση μιας στρατηγικής marketing.


