Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικές marketing για τα In Vitro Diagnostics

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΤαμβάκος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2025-11-07T07:18:28Z
dc.date.available2025-11-07T07:18:28Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18363
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση των σταδίων της διαδικασίας που ακολουθεί κάθε επιχείρηση που το πεδίο ενασχόλησής της είναι ο τομέας των IVD προκειμένου να καταλήξει σε μια στρατηγική marketing. Εξετάζονται αρχικά τα IVD ως προϊόντα γενικά με σημεία επικέντρωσης τον ρόλο τη χρήση και τις εφαρμογές τους. Αναλύεται σε βάθος η αγορά τους και το νομικό πλαίσιο στο οποίο υπάγονται τόσο στην Ε.Ε. όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αναλύεται ο στρατηγικός σχεδιασμός από την πλευρά των επιχειρήσεων και ο τρόπος με τον οποίο το marketing συνδέεται με τον τομέα των IVD αλλά και το πως αυτή η σύνδεση πραγματοποιείται μέσα από συγκεκριμένα μοντέλα marketing. Τέλος η μελέτη ολοκληρώνεται με τη διερεύνηση πρακτικών που αποτυπώνουν τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις μέχρι την υιοθέτηση μιας στρατηγικής marketing.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικές marketing για τα In Vitro Diagnosticsel
dc.title.alternativeIn Vitro Diagnostics marketing strategiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe following master’s thesis aims to analyze the stages of the process followed by companies operating in the IVD sector in order to develop a marketing strategy. IVD products are examined in general, focusing on their role, use and applications. An in-depth analysis is conducted concerning their market and legal framework both in the U.S. and Europe. The strategic planning from a company’s perspective is also analyzed along with how marketing is connected to the IVD sector and how this connection is realized through specific marketing models. Finally the study concludes with an investigation of practical cases that illustrate how companies operate until the adoption of a certain strategy.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordIVDel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordStrategiesel
dc.date.defense2025-10-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»