Παιχνίδι ανοιχτού κόσμου στο Unity με στόχο την ολοκλήρωση δοκιμασιών με αντίσταση NPCs για την επίτευξη του τελικού στόχου
Open world game in Unity with the aim of completing challenges with NPCs to achieve the final goal

Bachelor Dissertation
Συγγραφέας
Παναγόπουλος, Βασίλειος Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2025-09Επιβλέπων
Αλέπης, ΕυθύμιοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Unity ; 3D game ; Game ; Platform game ; Open world ; AIΠερίληψη
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την δημιουργία ενός περιβάλλοντος , ανοιχτού κόσμου στο Unity, όπου ο παίκτης θα μπορεί να εξερευνά ελεύθερα τον χώρο (στην προκειμένη περίπτωση ο παίχτης καλείται να εξερευνήσει και να σκαρφαλώσει μέχρι την κορυφή το βουνό) και να αλληλεπιδρά με διάφορους NPCs. Οι NPCs θα λειτουργούν ως εμπόδια ή αντίπαλοι, προβάλλοντας δοκιμασίες και προκλήσεις που ο παίκτης πρέπει να ξεπεράσει καθώς και θα αντιμετωπίσει και άλλων ειδών εμπόδια και γρίφους όσο διασχίζει προς την κορυφή του βουνού. Η υλοποίηση θα περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός 3D περιβάλλοντος, τη χρήση scripts για την κίνηση και τις αλληλεπιδράσεις, καθώς και μηχανισμούς μάχης και αποστολών. Με την ολοκλήρωση όλων των δοκιμασιών, ο παίκτης θα επιτυγχάνει τον τελικό στόχο του παιχνιδιού. Ο σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός αλληλεπιδραστικού και ελκυστικού παιχνιδιού που προωθεί την εξερεύνηση, την επίλυση προκλήσεων και τη στρατηγική αλληλεπίδραση με NPCs, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία ανοιχτού κόσμου στον παίκτη.


