Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παιχνίδι ανοιχτού κόσμου στο Unity με στόχο την ολοκλήρωση δοκιμασιών με αντίσταση NPCs για την επίτευξη του τελικού στόχου

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΠαναγόπουλος, Βασίλειος Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2025-11-04T06:45:29Z
dc.date.available2025-11-04T06:45:29Z
dc.date.issued2025-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18304
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει την δημιουργία ενός περιβάλλοντος , ανοιχτού κόσμου στο Unity, όπου ο παίκτης θα μπορεί να εξερευνά ελεύθερα τον χώρο (στην προκειμένη περίπτωση ο παίχτης καλείται να εξερευνήσει και να σκαρφαλώσει μέχρι την κορυφή το βουνό) και να αλληλεπιδρά με διάφορους NPCs. Οι NPCs θα λειτουργούν ως εμπόδια ή αντίπαλοι, προβάλλοντας δοκιμασίες και προκλήσεις που ο παίκτης πρέπει να ξεπεράσει καθώς και θα αντιμετωπίσει και άλλων ειδών εμπόδια και γρίφους όσο διασχίζει προς την κορυφή του βουνού. Η υλοποίηση θα περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός 3D περιβάλλοντος, τη χρήση scripts για την κίνηση και τις αλληλεπιδράσεις, καθώς και μηχανισμούς μάχης και αποστολών. Με την ολοκλήρωση όλων των δοκιμασιών, ο παίκτης θα επιτυγχάνει τον τελικό στόχο του παιχνιδιού. Ο σκοπός της εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός αλληλεπιδραστικού και ελκυστικού παιχνιδιού που προωθεί την εξερεύνηση, την επίλυση προκλήσεων και τη στρατηγική αλληλεπίδραση με NPCs, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία ανοιχτού κόσμου στον παίκτη.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠαιχνίδι ανοιχτού κόσμου στο Unity με στόχο την ολοκλήρωση δοκιμασιών με αντίσταση NPCs για την επίτευξη του τελικού στόχουel
dc.title.alternativeOpen world game in Unity with the aim of completing challenges with NPCs to achieve the final goalel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis thesis presents the creation of an open-world environment in Unity, where the player will be able to freely explore the space (in this case, the player is asked to explore and climb to the top of the mountain) and interact with various NPCs. NPCs will act as obstacles or opponents, presenting trials and challenges that the player must overcome, as well as facing other types of obstacles and puzzles as they traverse to the top of the mountain. The implementation will include the creation of a 3D environment, the use of scripts for movement and interactions, as well as combat and mission mechanics. Upon completion of all challenges, the player will achieve the final goal of the game. The purpose of the thesis is to develop an interactive and engaging game that promotes exploration, challenge solving and strategic interaction with NPCs, offering a complete open-world experience to the player.el
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keyword3D gameel
dc.subject.keywordGameel
dc.subject.keywordPlatform gameel
dc.subject.keywordOpen worldel
dc.subject.keywordAIel
dc.date.defense2025-09-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»