Πράσινη μετάβαση των επιχειρήσεων : απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω του green marketing

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Βιωσιμότητα ; Green marketing ; PatagoniaΠερίληψη
Η έρευνα εστιάζει στην ανάπτυξη των πράσινων επιχειρήσεων, καθώς την βοηθάει να ξεχωρίζει όσο το δυνατόν περισσότερο. Δεδομένου ότι η βιώσιμη ανάπτυξη είναι καινοτόμα, η διαφάνεια στην εταιρεία είναι ζωτικής σημασίας και ότι η πίεση για ηθική συμπεριφορά αυξάνεται μεταξύ των καταναλωτών.
Η έρευνα εξετάζει λεπτομερώς την Patagonia Inc. εξετάζοντας πώς προωθεί τη βιωσιμότητα σε κάθε μέρος της επιχείρησής της μέσω ενός ειδικού είδους πράσινου μάρκετινγκ. Θέματα όπως οι διάφορες εφευρέσεις της Patagonia, οι ηθικές πρακτικές προμηθευτών, η βιωσιμότητα των προϊόντων της, η εταιρική διακυβέρνηση και ο ακτιβισμός εξετάζονται σε αυτήν την ανάλυση. Ελέγχει επίσης εάν η εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει πλεονεκτήματα σε αυτούς τους τομείς εμμένοντας στους περιβαλλοντικούς στόχους.
Η συνεχής στρατηγική, η ειλικρινής επικοινωνία και η πραγματική δομή της Patagonia προσφέρουν ένα μοντέλο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν άλλες εταιρείες για να γίνουν πιο βιώσιμες. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα προς τις επιχειρήσεις και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, ώστε να μπορέσουν να βοηθήσουν στην πράσινη μετάβαση, καθώς και με την υπόδειξη τρόπων για την περαιτέρω μελέτη της στρατηγικής βιωσιμότητας και της καταναλωτικής συμπεριφοράς.


